ثبت‌نام صدر هاشمی‌نژاد در انتخابات اتاق

۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۶۳

دومین روز از ثبت‌نام انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران درحالی به نیمه رسیده است که تا این لحظه 11فعال اقتصادی دیگر به جمع نامزدهای این دوره از انتخابات اضافه شدند.

به‌گزارش سایت خبری اتاق تهران، روز گذشته و تا پایان مهلت قانونی ثبت‌نام، 21نفر با مراجعه به اتاق تهران حضور خود در انتخابات 18اسفند جاری را قطعی کردند. این درحالی است که امروز نیز تا ساعت 10:30صبح، 11نفر دیگر نام خود را در سامانه ثبت‌نام انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران به ثبت رسانده‌اند. در میان چهره‌های ثبت‌نامی صبح‌امروز علاوه‌بر فعالان بخش خصوصی، چند ‌تن از معاونان سابق دولتی نیز برای ورود به هیات نمایندگان اتاق تهران اعلام آمادگی کردند؛ بابک افقهی که در دولت نهم رییس سازمان توسعه تجارت بود و در دوره ششم هیات نمایندگان اتاق تهران نیز یکی از کرسی‌های دولتی را در اختیار داشت، این‌بار در قامت یک فعال اقتصادی که مدیریت شرکت بازرگانی را برعهده دارد پا به عرصه انتخابات هشتمین دوره گذاشته است. کیومرث فتح‌اله‌کرمانشاهی معاون سابق سازمان توسعه تجارت نیز از دیگر ثبت‌نام‌کنندگان صبح‌امروز بود.

حسین سلطانی‌نیا که سابقه معاونت در سازمان توسعه تجارت را در کارنامه دارد، نام و مشخصات خود را در سامانه ‌هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران به ثبت رسانده و برای تایید نهایی در اتاق تهران حاضر خواهد شد. اما از چهره‌های بخش خصوصی که در دومین روز ثبت‌نام انتخابات 18اسفند جاری حضور خود در این کارزار را نهایی کرده‌اند، باید به سیدمحمد صدرهاشمی‌نژاد اشاره کرد. وی در دوره پنجم هیات نمایندگان اتاق تهران نماینده بخش خصوصی در این پارلمان بود.

مرسل صدیق نیز که در دوره فعلی نماینده بخش صنعت در اتاق تهران است، ثبت‌نام خود را قطعی کرده است. از دیگر فعالان اقتصادی که در این روز نام خود را به‌عنوان نامزد انتخابات ثبت کردند، بهروز پیروزحمیدی مدیرعامل شرکت تولید صنایع غذایی کامبیز و همچنین مهدی معصومی‌اصفهانی مدیرعامل تلاونگ بودند. براساس اعلام انجمن نظارت بر انتخابات، در دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق تهران 6کرسی به بخش کشاورزی و صنایع غذایی تخصیص یافته است.

دومین روز از ثبت‌نام هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران درحالی به نیمه رسیده است که انتظار می‌رود تا پایان مهلت قانونی امروز یعنی ساعت16، به فهرست ثبت‌نام‌کنندگان افزوده شود. روز گذشته یحیی آل‌اسحاق رییس اتاق تهران، محسن بهرامی ارض‌اقدس، محسن خلیلی‌عراقی، محمدرضا نجفی‌منش و محمدمهدی رییس‌زاده همگی از اعضای دوره هفتم، در انتخابات دوره آتی ثبت‌نام کردند.

مشاهده صفحات روزنامه