دفاع مقدس الگوي محور مقاومت و آزادي‌خواهان جهان

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۱:۱۹
|
کد خبر: ۳۲۱۳۱۶

يوسف‌نژاد، سرپرست شركت شهرك‌هاي صنعتي مازندران در پيام خود به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، يادمان ماندگار ايثار، استقامت و شجاعت ملت بزرگ ايران است.

يوسف‌نژاد، سرپرست شركت شهرك‌هاي صنعتي مازندران در پيام خود به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، يادمان ماندگار ايثار، استقامت و شجاعت ملت بزرگ ايران است. در پيام عليرضا يوسف‌نژاد به مناسبت فرارسيدن ايام هفته دفاع مقدس آمده است: هشت سال دفاع مقدس يادآور شكوفايي استعداد، خلاقيت، رشد باورهاي ديني و فضايل اخلاقي، مشاركت مردمي و حضور داوطلبانه در عرصه‌هاي مختلف است و دين، رهبري و مردم، سه عنصر مهم در پيروزي جنگ تحميلي به شمار مي‌روند.

دلاوري سربازان اسلام و درايت فرماندهان بزرگي همچون سليماني‌ها و صياد شيرازي‌ها با رهبري حكيمانه حضرت امام (ره)، با ايمان و توكل بر خداوند متعال و دفاع جانانه و رشادت‌هاي مثال زدني در برابر دشمن تا دندان مسلح، آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان عرضه كرد. بي‌شك‌استقلال، امنيت و عزت ايران اسلامي مرهون خون‌هاي پاك شهدا و دلاورمردي‌هاي جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است كه با همت و شجاعت مثال زدني خود، مانع دست‌اندازي دشمنان به مرزهاي مقدس كشور شدند.