رژیم صهیونیستی دیوانگی کند، تل‌آویو را باخاک یکسان می‌کنیم

۱۳۹۳/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۵۵



امام‌جمعه موقت تهران گفت: سه سال قبل که ایران پرنده جاسوسی امریکایی را به غنیمت گرفت بلافاصله ساخت نمونه آن در نیروی هوافضای سپاه از طریق مهندسی معکوس در دستورکار قرار گرفت که در نهایت یک فروند از آن ساخته شد و به پرواز درآمد که ضربه سختی بر پیکر امریکایی‌ها بود و سکته ناقص امریکایی‌ها را کامل کرد.

آیت‌الله محمد موحدی‌کرمانی تصریح‌کرد: البته این هواپیما به‌ویژه در بخش رادارگریزی نواقصی داشت که در نوع ایرانی آن این نواقص رفع و قرار شد تا پایان سال 4 نمونه از آن ساخته و تولید انبوه آن سال آینده انجام شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: موضوع سومی که می‌خواهم به آن اشاره کنم موشک بالستیک سجیل است که می‌تواند همه نقاط رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های امریکا را در منطقه مورد اصابت قرار دهد و با خاک یکسان کند.

خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه هیچ مرکزی از مراکز اتمی و موشکی رژیم صهیونیستی از موشک‌های ایران در امان نیست، افزود: ‌مراکز اتمی رژیم صهیونیستی و مراکزی که این رژیم موشک‌های خود را در آن مخفی کرده در تیررس موشک‌های پرقدرت، پرسرعت و مهیب ایرانی است و سقف آهنین این رژیم هم قابلیت دفاع در برابر موشک‌های ما را ندارد. وی ادامه داد: این موشک‌ها لحظاتی پس از پرتاب، از جو زمین خارج و با سرعت غیرقابل تصوری یعنی حدود 16برابر سرعت صوت به سوی هدف ادامه مسیر می‌دهد که هیچ قدرت دفاعی توان دیدن آنها را ندارد چه برسد به انهدام آنها. آیت‌الله موحدی کرمانی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی روزی دیوانگی کند و فکر تجاوز به ایران را درسر بپروراند با موشک‌های سجیل ایرانی که برد آنها به 2هزارکیلومتر می‌رسد مواجه می‌شود درحالی که فاصله ما با رژیم صهیونیستی 1200کیلومتر است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی گفت: بنابراین صحبت کردن با زبان تهدید و زور با کشوری چون ایران کاری احمقانه است و هیچ راهی برای طرف مقابل جز مذاکره منطقی در فضای آرام وجود ندارد.

مشاهده صفحات روزنامه