ارسال چهارمین گزارش فیش‌ها به روسای قوا

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۲۲

قاضی ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه چهارمین گزارش مربوط به فیش‌های حقوقی به روسای قوا ارسال شده است گفت: در حال حاضر به‌دنبال راستی‌آزمایی هستیم.

قبلا هم کارها را انجام می‌دادیم اما اکنون این مساله در جامعه پخش شده و افکار عمومی به‌دنبال این است که نتیجه چه می‌شود.

به گزارش ایسنا، سراج در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با آمبودزمان نامیبیا در جمع خبرنگاران درباره اینکه گویا سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی نسبت به مساله فیش‌های حقوقی اطلاع داشتند اما هیچ اقدامی نکرده‌اند، گفت: ما شورای دستگاه نظارتی داریم که رییس سازمان حسابرسی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت اطلاعات از طرف دولت، دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی از طرف قوه قضاییه و رییس دیوان محاسبات و معاون نظارت مجلس نیز از طرف مجلس در این شورا حضور دارند اما وظیفه سازمان بازرسی در آخر است.

وی درخصوص پیگیری‌ها در مورد خاوری نیز افزود: اتفاقا ارتباطی که با این کشورها برقرار می‌کنیم به خاطر همین مساله است چون اینها ارتباط قضایی وسیعی دارند می‌توانیم از آنها استفاه کنیم. نه تنها خاوری بلکه کسانی که به کشور خیانت کرده‌اند را برگردانده و محاکمه کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در مورد وجود یا نبود کارت سوخت‌ها برای جلوگیری از قاچاق سوخت نیز اینگونه اظهارنظر کرد که راه‌های مختلفی برای قاچاق سوخت وجود دارد، البته قاچاق سوخت کم شده و همکاران ما در ستاد قاچاق کالا وظیفه دارند که این مساله را پیگیری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه