رشد 26 امتیازی سایپا یدک در خدمات پس ازفروش

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۴۴۲

 شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکت‌های دیگر ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت.  به گزارش «تعادل» و به نقل از خودروکار، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت‌های داخلی است. تمرکز شرکت‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های تولید‌کننده داخلی و وارد‌کننده در ارتقای رضایتمندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت‌ها برای رقابت در این زمینه شده است. در بین شرکت‌های وارد‌کننده نیز شرکت معین موتور ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است، این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی جهت رشد 2.9درصد این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.