خداحافظی با موتورهای درون‌سوز

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۷۹۵
خداحافظی با
موتورهای درون‌سوز

 اکونومیست:

مجله اقتصادی اکونومیست گزارش یک خود را به «مرگ موتورهای درون‌سوز»‌ اختصاص داده است. بنا بر گزارش این هفته‌نامه با آمدن موتورهای برقی عملا باید با موتورهای درون‌سوز خداحافظی کرد.

این گزارش به‌دنبال سیاست‌های جدید دولت بریتانیا که قول داده است تا سال 2040 فروش خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع شود، نوشته شده است. بنا بر سیاست جدید دولت بریتانیا طی 23سال آینده تمام خودروهای آن کشور برقی خواهند شد. پیش از این نیز دولت فرانسه یک چنین سیاست مشابهی را اعلام کرده بود. در حال حاضر مشکل خودروهای برقی تغذیه شارژ و قیمت آن است. تولید این خودروها گران‌تر از خودروهای درون سوز تمام می‌شود.

 تایم:

هفته‌نامه تایم هم جلد یک خود را به ژنرال جان کلی اختصاص داده و او را امید آخر ترامپ نام نهاده است. از دو هفته پیش این ژنرال بازنشسته رییس نهاد ریاست‌جمهوری شده است و در نخستین سخنرانی خود که پیش کارکنان نهاد بیان کرد برای آنها سه وظیفه عمده مراقبتی را برشمرد «کشور، ‌رییس‌جمهور و خودتان». این سخنرانی باعث شد که هفته‌نام تایم گزارش اصلی خود را به این موضوع اختصاص

دهد.

بنابرگزارش این مجله محل سخنرانی جان کلی در یک مکان غیرمعمول جنب دفتر کاخ سفید بود. او در سخنرانی خود که کنارش جارد کوشنر، ‌داماد ترامپ و دیگر مشاوران و معاونان ترامپ قرار داشتند، اظهار داشت که اول ملت و دوم رییس‌جمهور را مدنظر قرار دهند و پس از آن خودتان را.

حضور جان کلی به اندازه کافی خبرساز شد. حضور او دو قربانی داشت. اول خود رییس کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری که پریباس بود که کنار رفت، ‌دوم آنتونی اسکارموچی، ‌مدیر ارتباطات کاخ سفید بود که بعد از 10 روز برکنار شد .

 یو‌اس‌ای تودی:

گزارش اول روزنامه یو اس ا تودی به این موضوع اختصاص دارد که فروش خانه‌ها به پایین‌ترین حد خود در 20 سال اخیر رسیده است. این روزنامه با توجه به گزارش «مک مونسین» خبر می‌دهد که تعداد خانه‌های مسکونی برای خرید به پایین‌ترین حد خود در 20سال اخیر رسیده است. بر اساس یک نظرسنجی که صورت گرفته است 59درصد پاسخ‌دهندگان اظهار داشته‌اند که برنامه‌یی برای فروش خانه‌های خود در سال آینده ندارند.

 

ارسال نظر