همراه اول تنها روابطعمومی ۷ ستاره سرآمدی
در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابطعمومی ایران، روابطعمومی همراه اول به عنوان تنها روابطعمومی سرآمد ۷ستاره تندیس زرین دریافت کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۵مردادماه در ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابطعمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابطعمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابطعمومیهای برتر کشور با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
در این همایش که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابطعمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزیابی روابطعمومیهای برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابطعمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابطعمومیهای سرآمد در 3 سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند. پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابطعمومی همراه اول که در ارزیابیهای صورت گرفته بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره (۷۷۲ امتیاز) را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابطعمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنها روابطعمومی کشور بود که تندیس زرین ۷ ستاره دریافت کرد. هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابطعمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخصهای سرآمدی در روابطعمومی و معرفی و تقدیر از روابطعمومیهای سرآمد عنوان شده است. گفتنی است، مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستمها در سازمانهای مختلف بهکار گرفته میشود.