ارائه سرویسهای جدید بانکی در «شهرنت» بانک شهر
مدیر پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر از ارائه سرویسهای جدید بانکی در این پیشخوانها خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا جاوید با تاکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی پیشخوانهای شهرنت را در سال جاری با جدیت پیگیری کردهایم، گفت: هماکنون خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه، دستگاه خود دریافت و خودپرداز، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت ارائه صورتحساب با مهر خیس، وصول چکهای بانک شهر و همچنین امکان ارتباط با مرکز تماس در پیشخوانهای شهرنت فراهم شده است.
وی با اشاره به استفاده از نسل جدید دستاوردهای صنعت بانکداری کشور در پیشخوانهای شهرنت، افزود: استفاده از سامانههای جدید بانکی با کارکردها و ظرفیتهای جدید در شهرنتها توانسته جایگزین جدی برای انجام فعالیتهای سنتی موجود در شعب مختلف بانکی مطرح شود.
جاوید تصریح کرد: در حال حاضر استان تهران دارای بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استانهاست، همچنین در هر یک از استانهای خراسانرضوی، اصفهان، آذربایجانشرقی و فارس بیش از 20 پیشخوان در حال ارائه خدمات هستند.
وی با تاکید بر بررسی شرایط پیشخوانهای شهرنت سراسر کشور، ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری بررسی عملکرد شهرنتها با جدیت انجام شده و مشکلات احتمالی آنها نیز آسیبشناسی شده است.
مدیر پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با بیان اینکه اضافه کردن سرویسهای ارزش افزوده و مدیریت هزینهها را نیز برای شهرنتها در دستور کار داریم، عنوان کرد: تا پایان سال نزدیک به 70درصد خدمات بانکی که در سطح شعب ارائه میشود از طریق شهرنتهای دارای دستگاه خودبانک انجام خواهد شد.