اخبار
بهرهمندی از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد
بانکداری مجازی نوع نوظهوری از ارائه خدمات در صنعت بانکداری است که به عرضه خدمات بانکی با استفاده از محیطهای الکترونیکی میپردازد. با استفاده از این سیستم پرداخت الکترونیکی، میتوان انتقال منابع پولی و اعتباری را بهصورت الکترونیکی انجام داد؛ بدون آنکه نیازی به جابهجایی فیزیکی باشد. بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار میدهد. این خدمت به آنها امکان میدهد از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند. در حقیقت مشتریان تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا، از خدمات بانکداریمجازی بانک پاسارگاد بهره مند میشوند. این خدمات شامل خدمات سپرده، خدمات کارت، خدمات تسهیلات، خدمات ارزی و خدمات چک هستند. به این ترتیب که مشتریان از طریق بانکداری مجازی میتوانند خدماتی از قبیل درخواست افتتاح انواع سپردههای کوتاهمدت، قرضالحسنه و بلندمدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزییات سپرده (موجودی، تاریخ افتتاح و...)، مشاهده صورتحساب سپردهها، انتقال وجه بین سپردههای خود، انتقال وجه به سپردههای دیگر، انتقال وجه کارتابلی (انتقال وجه از حسابهای مشترک)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زماندار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین بانکی، انتقال وجه بین بانکی مستمر (زماندار به تاریخ آینده) را در بخش خدمات سپرده دریافت کنند. همچنین در بخش کارت، خدماتی همچون درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر کارت به کارت (انتقال وجه زماندار به تاریخ آینده)، انتقال وجه کارت به کارت گروهی (از یک کارت به چندین کارت)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانههای مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانههای مختلف، مسدود کردن کارت، مشاهده جزییات پرونده کارت اعتباری، نمایش دورههای صورتحساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری از طریق بانکداری مجازی بانکپاسارگاد قابل ارائه هستند.
خدمات تسهیلات، چک و ارزی نیز در این نوع بانکداری قابل ارائه هستند. این خدمات عبارتند از مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزییات آنها، درخواست پرداخت اقساط، درخواست صدور دسته چک، چک بانکی و چک بین بانکی، گزارش وضعیت چکهای واگذار شده به سپرده، گزارش وضعیت دسته چک، مشاهده جزییات سپرده ارزی (موجودی، تاریخ افتتاح و...) و مشاهده صورت حساب سپرده. ورود به سامانه بانکداری مجازی با نام کاربری و رمز عبور امکانپذیر است. در صورتیکه مشتری بانکپاسارگاد هستید، میتوانید جهت دریافت رمز به نزدیکترین شعبه بانکپاسارگاد مراجعه کنید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی در سایت بانکپاسارگاد، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد کنید. اگر مشتری بانکپاسارگاد نیستید، میتوانید جهت افتتاح حساب و استفاده از امکانات بانکداری مجازی روی گزینه افتتاح حساب در بانکپاسارگاد
(در قسمت معرفی بانکداری مجازی در سایت بانک) کلیک کنید. پس از تکمیل اطلاعات مربوطه با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به پیشخوان بانکداریمجازی در یکی از شعبههای بانکپاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنید تا عملیات افتتاح حساب در کمترین زمان انجام شود. گفتنی است مشتریان گرامی میتوانند جهت آشنایی بیشتر با خدمات بانکداریمجازی بانک پاسارگاد، راهنمای بانکداری مجازی را از سایت بانکپاسارگاد به آدرس www.bpi.ir دریافت کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاعرسانی این بانک به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
بانک شهر؛ صدرنشین شبکههای اجتماعی
بانک شهر بر اساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانکهای ایران در شبکههای اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سال جاری معرفی شد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکههای اجتماعی و رونق اپلیکیشنها و نرمافزارهای موبایلی به ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمانها برای اطلاعرسانی و شفافسازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد و با هدفگذاری و برنامهریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور به علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد. مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر افزود: بنا بر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب 112هزار و 753 نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد. به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقاء مخاطبان خود به میزان 59هزار و 950نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد. مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطرنشان کرد: هماکنون بانک شهر با 974.9 امتیاز در کانال تلگرام و با کسب 760.5 امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانکهای دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدرنشین شبکه بانکی کشور در فضای مجازی است.
عظیمی با بیان اینکه با برنامهریزیهای صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کمپین «مردمان خوب شهر» در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامههای صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبتها، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین «از مردم برای مردم» با محوریت اعلام فعالیتهای بانک در حوزه شهری و مسوولیت اجتماعی و همچنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به عنوان دستیار مشتریان بانک، از جمله برنامههایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و در نهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد.