اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵

  شیراز ارغوانی می‌شود-شیراز| با حضور گسترده رایتل از 18 تا 24 آذرماه در شهر شیراز این شهر ارغوانی می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی رایتل، این اپراتور با حضور مستقیم و پررنگ خود با عنوان رویداد شهری رایتل از تاریخ 18 تا 24 آذرماه در شهر شیراز، سیم‌کارت خود را با طرح‌های تشویقی ویژه به مردم این شهر ارائه می‌دهد.

براساس این خبر در رویداد شهری شیراز، مراکز سیار فروش و خدمات رایتل در بیش از 22 نقطه از شهر شیراز مستقر و علاوه بر معرفی خدمات رایتل به مردم شیراز، سیم‌کارت اعتباری رایتل همراه با یک سیم‌کارت هدیه دیگر تنها با پرداخت 5 هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

گفتنی است با خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل در این نقاط، مشترک روی هر سیم‌کارت دریافت شده یک گیگابایت اینترنت به همراه 10هزار دقیقه مکالمه درون شبکه برای هر ماه و به مدت 6ماه پس از فعال‌سازی به عنوان هدیه دریافت می‌کند. همچنین مراکز حضور موقت در دسترس‌ترین نقاط شهر مستقر شده‌اند تا متقاضیان به راحتی امکان مراجعه به این نقاط را داشته باشند.

  فعالیت 1600مدیر زن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی-کرج|  معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت توجه به حقوق مساوی بانوان و مردان در جامعه گفت: اکنون یک‌هزار و 600 مدیر زن در بخش‌های مختلف این وزارتخانه مشغول فعالیت هستند.  ابراهیم صادقی‌فر دیروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقه قرآن کارگران کشور در کرج افزود: انتخاب بانوان به عنوان مدیر در بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف رفع تبعیض و تحقق اهداف دینی و قرآنی در توجه به حقوق برابر بانوان و مردان صورت گرفته است. وی اظهار داشت: حوزه فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اتخاذ برنامه‌های جدید فرهنگی درصدد ترویج معارف دینی و قرآنی در بین جامعه هدف

به ویژه کارگران است. وی اضافه کرد: مقوله‌هایی نظیر حقوق بنیادین کار و منع تبعیض در اشتغال برابر زن و مرد که در قرآن به آن پرداخته شده از مواردی است که در بخش فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن توجه ویژه شده است. معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسابقات قرآنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقه‌ها، 350 مرد و زن از منتخبان استانی در سه روز آینده به رقابت می‌پردازند و شمار آنان نسبت به دوره گذشته 25درصد افزایش یافته است.

 کاهش 76درصدی بارش در چهارمحال و بختیاری-شهرکرد| معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 76درصد کاهش داشته است. مهرداد قطره با اشاره به اینکه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون متوسط بارش‌ها در استان 33 میلی‌متر بوده است، اظهار کرد: متوسط بارش‌ها در استان در مدت مشابه سال گذشته 142میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه 74درصد کاهش یافته است. وی افزود: تا پایان هفته جاری بارشی در سطح استان وجود ندارد و طی چند روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. قطره با اشاره به کاهش دمای هوا طی چند روز آینده در سطح استان خاطرنشان کرد: روز شنبه صبح دمای هوای شهرکرد 5 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده که سردترین مرکز استان کشور گزارش شد و طی دو روز آینده دمای هوا در همین وضعیت خواهد بود.

 راه‎اندازی بازارچه صنایع‌دستی لرستان با اما و اگر-خرم‌آباد| سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: بازارچه صنایع‌دستی در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

افشین باباحسینی اظهار کرد: در راستای احداث بازارچه صنایع‌دستی خرم‌آباد باید باشگاه افسران تحت تملک میراث فرهنگی قرار گیرد تا مسیر آن باز شود و هم‌اکنون این کار در حال انجام بوده اما فعلا تخلیه نشده است. اگر این کار انجام نشود استفاده از بازارچه امکان‌پذیر نخواهد بود. وی ادامه داد: اقدامات عمرانی این بازارچه در حال انجام است و باید راه ورودی آن باز شود تا افراد وقتی برای بازدید از قلعه می‌آیند از بازارچه عبور کنند. سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: این بازارچه با ظرفیت ۱۵نفر در حال ساخت بوده و طبق برنامه میان‌مدت و کوتاه‌مدت پنج غرفه تعبیه شده است. بازارچه در ایام تعطیل مانند نوروز فعال است.

 ۳۰۰هزار لیتر سوخت از همدان به مناطق زلزله‌زده ‌ارسال شد-همدان| مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ۲۲دستگاه نفتکش حامل ۳۰۰هزار لیتر سوخت سفید از منطقه همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است. امین روستایی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 12میلیون لیتر فرآورده نفت سفید همدان به منطقه کرمانشاه ارسال شده که بخش قابل توجهی از این سوخت برای مناطق زلزله‌زده تخصیص یافته است. وی با اشاره به اینکه ارسال محموله‌های سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از فردای وقوع زمین‌لرزه شروع شده است، افزود: 22دستگاه نفتکش حامل سوخت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

 

 

ارسال نظر