قابلیت تازه «جی‌میل» برای لغو ایمیل‌های تبلیغاتی

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۰۸۲
قابلیت تازه «جی‌میل» برای لغو ایمیل‌های تبلیغاتی

دیجیتال ترندز|

 بسیاری از کاربران جی‌میل نامه‌های تبلیغاتی متنوعی را دریافت می‌کنند که هرگز مشترک آنها نشده بودند. گوگل برای رهایی از این مشکل روش جدیدی را به کار گرفته است.

قابلیت تازه جی‌میل لغو عضویت از فهرست ایمیل‌های تبلیغاتی یا معرفی محصولات را ساده‌تر می‌کند. این قابلیت به شرطی فعال می‌شود که فرد حداقل در یک ماه اخیر این ایمیل‌ها را بازنکرده باشد. قابلیت یادشده هم با نسخه رومیزی جی‌میل و هم با برنامه موبایلی آن سازگاری دارد و در قالب یک بخش کارت مانند تازه به نام Inbox Tip ظاهر می‌شود که با کلیک ‌روی آن از کاربر سوال می‌شود آیا قصد دارد عضویت خود برای دریافت برخی ایمیل‌های دریافتی را لغو کند. در اینجا دو گزینه لغو عضویت یا نادیده گرفتن قابلیت یادشده در برابر کاربر قرار دارد و وی می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. این خدمات هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته و به تدریج تمامی استفاده‌کنندگان از جی‌میل از آن بهره‌مند خواهند شد. یکی دیگر از امکانات تازه جی‌میل پاسخ هوشمند سریع است که از طریق آن کاربر می‌تواند برای برخی ایمیل‌های دریافتی پاسخ‌های سریع ارسال کند.