نظرات شهروندان برای ارتقای خدمت‌رسانی استفاده می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸
نظرات شهروندان برای ارتقای خدمت‌رسانی استفاده می‌شود

اصفهان|

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نظرات و پیشنهادات شهروندان به عنوان مخاطبان اصلی مدیریت شهری در راستای اداره امور، توسعه، آبادانی و ارتقای خدمت‌رسانی در قالب گفتمان با شهردار اصفهان استفاده خواهد شد.

به گزارش «تعادل» و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌یی شهرداری اصفهان، ایمان حجتی در خصوص سلسه نشست‌های «اصفهان فردا» که در زمینه توسعه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده، افزود: این نشست‌ها برای استفاده از نظرات متخصصان و شهروندان در تدوین استراتژی و نقشه راه چهار سال آینده مدیریت شهری است که شهردار اصفهان در نخستین روزهای فعالیت خود در راس برنامه‌های خود قرار داده است. او با اشاره به اینکه تاکنون 18 نشست از سلسله نشست‌های «اصفهان فردا» برگزار شده است، اذعان داشت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان صرفا به برگزاری این نشست‌ها به شیوه عادی بسنده نکرده و بعد از برگزاری تمام صحبت‌های مطرح شده برای تعیین وظایف سازمان‌ها و نهادها و ارائه پیشنهادات جهت عملیاتی شدن پیاده‌سازی می‌شود. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اضافه کرد: در صورتی که پیشنهادات به توضیح بیشتر نیاز داشته باشد با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی اشخاص حاضر در نشست‌های اصفهان فردا موجود است، فرد پیشنهاد ‌دهنده به سازمان و ارگان مربوطه برای ارائه توضیحات بیشتر ارتباط داده می‌شود تا پیشنهادات مورد نظر برای عملیاتی شدن پخته‌تر شود. او تاکید کرد: نظرات و پیشنهادات شهروندان به عنوان مخاطبان اصلی مدیریت شهری در راستای اداره امور، توسعه، آبادانی و ارتقای خدمت‌رسانی در قالب گفتمان با شهردار اصفهان استفاده خواهد شد.