شهردار گزارش خود را به قوه ‌قضاییه بدهد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۲۶
شهردار گزارش خود را 
به قوه ‌قضاییه بدهد

یک نماینده مجلس اعتقاد دارد، شهرداری تهران می‌تواند گزارش ارائه شده از سوی نجفی را به قوه قضاییه ارائه کند. قاسم میرزایی‌نیکو به ایسنا گفت: زمانی که در مجلس تحقیق و تفحص از شهرداری قبلی را شروع کردیم، سوالمان همین بود اما به حقوق نجومی وصل کردند درحالی که درد چیز دیگری بود، یا نماینده‌ها خوب بررسی نکردند یا فکر کردند مساله چیز دیگری است و با توجه به اینکه نزدیک انتخابات هم بود به آن رای ندادند وگرنه که آقای قالیباف باید بالاخره جواب دهد.

او افزود: زمانی که قائم‌مقام قالیباف مدتی در زندان بود، گفتند کلی اعتراف کرد اما چه شد؟ با وثیقه آزاد شد، چرا کسی گزارشی نمی‌دهد؟ اینها مشکلاتی است که ما و مردم با آن مواجه هستیم و همین مسائل است که به نظرم مغفول می‌ماند و توضیحی داده نمی‌شود. شاید هم پاشنه آشیل خیلی از این فسادها در اینجاها باشد.

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: شورای شهر باید این موضوع را به طور قاطع بررسی کند. شهردار هم تکلیف خود را ادا کرده اما این شورای شهر است که به عنوان بهترین مجموعه و متولی امر باید پیگیری کند و مورد بازخواست قرار دهد.

نماینده دماوند در مجلس در ادامه گفت: کار شورای شهر نظارت بر درآمد و هزینه شهرداری است اما متاسفانه شورای قبلی شهر این کار را نکردند. باید کوتاهی‌هایی که شورای قبلی شهر داشتند به اطلاع مردم برسد.

واقعیت را هم بگویند.

 

ارسال نظر