عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۹۰

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا با هدف مشتری‌مداری و افزایش کیفیت، برلیانس را با موتور و گیربکس جدید عرضه می‌کند.

به گزارش «تعادل» به نقل از سایپا نیوز؛ شهریار طهماسبی، معاون مهندسی پارس خودرو با اعلام این خبر افزود: استفاده از موتور و گیربکس جدید روی محصولات برلیانس سری 300 شروع شده و از ابتدای اسفند ماه سال جاری موتور و گیربکس توسعه یافته جدید که دارای عملکرد بسیار مناسب‌تری هستند روی این محصولات نصب خواهند شد.  او افزود: این شرکت برای احترام به مشتریان ارجمند و ارتقای کیفیت، خانواده برلیانس سری 300 و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می‌کند.

معاون مهندسی پارس خودرو تصریح کرد: با انجام آزمایش‌های متعدد با همکاری شرکت کره‌یی هیوندایی پاورتک، موتور و گیربکس جدید با شرایط جاده‌ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و تمام آزمایش‌های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است.

طهماسبی با بیان این مطلب که تولید خودرو با کمترین میزان مصرف سوخت و آلایندگی در دستور کار این شرکت قرار دارد، خاطرنشان کرد: موتور 1650سی‌سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت نسبت به نمونه‌های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.

او تصریح کرد: با تغییر موتور توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته و با تغییر ضرایب دنده به میزان 15درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب‌دار بهبود زیادی داشته است.  درحال حاضر شرکت پارس خودرو محصولات برلیانس را در 9مدل در دو خانواده سری H200 و H300 تولید می‌کند.

گفتنی است این شرکت از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس کراس، H330 (دستی و اتومات) وH320 (دستی و اتومات) را با موتور1650سی‌سی و گیربکس جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

 

ارسال نظر