هفتمین همایش بانکداری الکترونیک با حمایت بانک انصار

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۳۷

 با حمایت و مشارکت بانک انصار هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

با حمایت و مشارکت بانک انصار، هفتمین همایش سالانه بانکداری ‌الکترونیک و نظام‌های پرداخت با محوریت نوآوری، بازیگران جدید و کارایی در کسب‌وکار مالی با حضور جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیف رییس کل بانک مرکزی، دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی، ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و جمع کثیری از مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، مسوولان اقتصادی و مالی، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها، فعالان و علاقه‌مندان عرصه بانکداری و مالی- اعتباری و فناوری‌های اطلاعات در روزهای دوم وسوم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزارشد.

 به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و تبلیغات، آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این همایش طی سخنانی نظام بانکی کشور را در نقطه آغاز بانکداری مجازی دانست و ولی‌الله سیف رییس ‌کل ‌بانک‌ مرکزی بر لزوم توجه شبکه بانکی به سودآوری از طریق ارائه خدمات و نظام کارمزدی تاکید کرد. همچنین معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی به تشریح نقش فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات در توسعه نظام بانکداری جهان و چالش‌های آنان در ایران پرداخت و علی دیواندری دبیر این همایش، جایگاه ایران را در استفاده از فناوری اطلاعات بانکی بر اساس شاخص‌های جهانی قابل قبول دانست.

 بنا بر این گزارش در بعدازظهر روز دوم همایش، کوروش رحمانی یکی از کارشناسان مدیریت شعب بانک انصار استان قزوین به ارائه مقاله خود در سالن 5 ساختمان همایش‌های برج میلاد پرداخت که با همکاری آقایان عباس بیگدلی و سیدابوالفضل حسینی تدوین کرده است. گزارش اداره کل روابط‌عمومی و تبلیغات بانک انصار حاکی از آن است که در حاشیه این همایش دو روزه و در طبقات اول و دوم سالن اصلی، نمایشگاهی از دستاوردها، برنامه‌ها و خدمات بانک‌ها، موسسات اعتباری، فین‌تک‌ها، شرکت‌های خدمات الکترونیک و استارت‌آپ‌ها نیز تشکیل شد و اداره کل روابط‌عمومی و تبلیغات بانک انصار با همکاری و حضور اداره کل بازاریابی، معاونت برنامه‌ریزی و هدایت‌های راهبردی، معاونت بانکداری و معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات با برپایی غرفه‌یی در محل مناسب و طراحی مطلوب به ارائه دستاوردها، خدمات، برنامه‌ها و مزیت‌های رقابتی بانک پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.  سیدحمید خالقی مدیر کل روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک انصار طی گفت‌وگویی از ارائه خدمات الکترونیکی این بانک در سراسر کشور و عقد قرارداد با بسیاری از شرکت‌ها، موسسات و متقاضیان بهره‌مندی از خدمات الکترونیک بانک خبر داد و در خصوص دستاوردهای برپایی این غرفه گفت: طی دو روز برپایی این غرفه تعدادی از مشتریان، سهامداران، مسوولان شرکت‌های فین‌تک، استارت‌آپ‌ها و موسسات فناوری اطلاعات با حضور در غرفه ضمن آشنایی با خدمات این بانک و اعلام آمادگی برای همکاری و بسط آن، درخواست خود را مبنی بر بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی انصار مطرح کرده و شرکت ‌سامانه ‌الکترونیک انصار بر این اساس متعهد شد که از طریق هماهنگی با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکانات الکترونیکی مربوط به خدمات عمومی و ویژه بانک از جمله کارت‌های شهروندی و دستگاه‌های کارتخوان و پیشخوان‌های بانکی را برای گسترش به همه نقاط کشور توسعه دهد.