ارتقای سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۲۱۴
ارتقای سامانه جامع
خدمات مشتریان همراه اول

برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقا می‌یابد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقای سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می‌دهد، ممکن است در مقطع به‌روزرسانی، اختلالاتی در برخی سرویس‌های مشترکین دایمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است. این اطلاعیه با تاکید بر ارائه سرویس‌های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید درخصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی اطلاع‌رسانی کرده است. همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده با ارتقای انجام شده، بتواند به‌زودی خدمات متنوع‌تر و طرح‌های منعطف‌تری را به مشترکین خود ارائه کند.