اجرای پروژه‌ای به ‌بزرگی «مفیستو»

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۸۲۰
اجرای پروژه‌ای به ‌بزرگی «مفیستو»

مدیر تالار مولوی اعلام کرد که از فصل پاییز مدرسه تئاتر مرکز تئاتر مولوی به صورت فصلی و با بخش‌های آموزشی و پژوهشی برگزار می‌شود.

امیرحسین حریری مدیر تالار مولوی درباره برنامه‌های این مجموعه تئاتری در سال جاری به مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دور جدید اجرای تالار مولوی شروع شده است و تمرکز در این بخش روی حمایت از اجرای عمومی برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی و همچنین میزبانی از تعهدات باقیمانده فراخوان مرکز تئاتر مولوی است.

او درباره فراخوان سال ۹۸ مرکز تئاتر مولوی توضیح داد: طی چند جلسه‌یی که به تازگی با شورای هنری تالار مولوی داشتیم، فراخوان سال ۹۸ مجموعه با در نظر گرفتن تغییراتی جدی و تخصصی نسبت به گذشته تنظیم و قرار شد کاملا هدفمند منتشر شود. مدیر تالار مولوی با اشاره به در نظر گرفتن فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در مرکز تئاتر مولوی از راه‌اندازی مدرسه تئاتر این مرکز به صورت فصلی خبر داد. حریری درباره مدرسه تئاتر مرکز تئاتر مولوی توضیح داد: این مدرسه شامل بخش‌های آموزشی و پژوهشی در کنار اجراهای نمایشی است و نخستین فصل آن پاییز سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به انتشار فراخوان ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی تئاتر مولوی با رویکردی جدید در مرداد سال جاری افزود: دوره ششم نمایشنامه‌خوانی تئاتر مولوی با بازگشایی فصل تحصیلی در آموزش عالی برگزار می‌شود.

مدیر تالار مولوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه‌ریزی برای تولید و اجرای اثری نمایشی با حضور چهره‌های کارگردانی و استادان دانشگاه و دانشجویان تئاتر اظهار کرد: یک پروژه آموزشی اجرایی را مدنظر داریم و با ۲ کارگردان حرفه‌یی تئاتر که مطابق نظر شورای هنری مرکز تئاتر مولوی بودند، صحبت‌هایی کرده‌ایم و امیدواریم به زودی با یک نفر از این کارگردان‌ها پروژه‌یی را با حضور دانشجویان تئاتری تولید و اجرا کنیم.

حریری در پایان تاکید کرد: با توجه به تجربه موفق تولید و اجرای نمایش «مفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه و با حضور دانشجویان تئاتر قصد داریم این روند را در سال جاری هم ادامه دهیم تا نمایشی را تولید و اجرا کنیم که به لحاظ تولید بتواند الگو تلقی شود.

 

ارسال نظر