سهم بیمه دی در بازار کنونی قابل قبول است
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه تنی چند از معاونین بانک با حضور در شرکت بیمه دی ضمن دیدار با مدیران و کارکنان از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد.به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ جلسه شورای مدیران بیمه دی از شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه احمد حشمیپور، مدیرکل حوزه مدیریت و احمد عبداللهیان، سرپرست اداره کل سرمایهگذاری و امور شرکتهای بانک دی، عباسعلی بنی صفار، سرپرست شرکت بیمه دی و مدیران ارشد آن مجموعه با هدف آشنایی با فعالیتها و چشماندازها درمحل بیمه دی برگزار شد.بر اساس این گزارش، در این دیدار مدیرعامل بانک دی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند سید مجید بختیاری، مدیرعامل سابق شرکت بیمه دی از ایشان به عنوان مدیری کوشا، دلسوز، با تدبیر و مسوولیت پذیر یاد کرد و گفت: شرکت بیمه دی با تیم مدیریتی خود توانسته است سهم قابل قبولی از بازار را کسب کند و هم اکنون، پس از چهار سال تلاش مسوولانه در شرایط مناسبی قرار دارد.قربانی افزود: بانک دی به عنوان سهامدار اصلی شرکت بیمه دی همواره از این مجموعه حمایت کرده است و در ادامه نیز همچنان به این شرکت به عنوان یک عضو مهم از گروه مالی دی توجه خواهد داشت.مدیرعامل بانک دی با اشاره به قرارداد درمان تکمیلی جامعه ایثارگری، خاطرنشان کرد: قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران با عنوان « طرح جبران» یکی از قراردادهای بزرگ کشور است که خوشبختانه با همت والای همکاران بیمه دی و آماده سازی زیرساختهای لازم و تعامل مناسب با دفاتر بنیاد شهید در شهرستانها با وجود محدودیتها موفق شد رضایت مطلوبی کسب نماید.
قربانی با تاکید بر جدیت و اهتمام بیشتر خواستار توسعه فعالیتهای بیمهای و تحقق اهداف کوتاهمدت و بلندمدت این مجموعه شد و گفت: فعالیتهای گسترده بین شرکت بیمه دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارایه خدمات مطلوب بیمهای به جامعه هدف از جمله اقدامات شرکت بیمه دی است که امید است در سالهای آتی شاهد افزایش قیمت سهام شرکت بیمه دی نیز باشیم. عباسعلی بنی صفار، سرپرست و رییس هیات مدیره شرکت بیمه دی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی و هیات همراه در جلسه شورای مدیران این شرکت، به ارایه گزارش عملکردی از فعالیتها، دستاوردها و اقدامات آتی شرکت بیمه دی پرداخت. بنی صفار همچنین ضمن ابراز خرسندی از ارایه خدمات بیمهای در سطوح متنوع به خانوادههای معظم شهدا و امور ایثارگران افزود: با توجه به برنامهریزیهای اخیر انجام شده، وجود زیرساختهای مدیریتی جدید و وحدت بین نیروهای انسانی شرکت بیمه دی، سبب شده تا خدمات بیمهای در بخشهای مختلف با بهترین نحو به بیمهشدگان و خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران ارایه شود تا بستر رضایت و مشتری مداری بیش از گذشته رعایت گردد.سرپرست شرکت بیمه دی افزود: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی به عنوان سهامداران اصلی، حامی و پشتیبان شرکت بیمه دی میباشند که نقش حمایت گرانه آنان در سالهای اخیر مشهود است.گفتنی است انعقاد قرارداد شرکت بیمه دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر اقدامات مهم این شرکت است.