۲۰ میلیون دلار برای تولید محتوای آموزشی در یوتیوب
ورج| شبکه اجتماعی یوتیوب قصد دارد یک سرمایهگذاری ۲۰ میلیون دلاری را به تولید محتوای آموزشی اختصاص بدهد.
با توجه به آنکه یوتیوب یکی از معروفترین شبکههای اجتماعی و دارنده بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان است، بدون شک میتواند تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر روی مخاطبان و کاربران خود بگذارد. بنابراین مدیران و مقامات یوتیوب به تازگی اعلام کردهاند که قصد دارند از این پس بر روی تولید محتوای آموزشی تمرکز بیشتری کرده و سرمایهگذاری کلانی را در این زمینه جذب کنند. یوتیوب در آخرین پست وبلاگ رسمی خود با ذکر مثالی از ویدیوهای آموزشی و پژوهشی تد تاک (Ted Talks) از تمامی تولیدکنندگان ویدویوهای یوتیوب و محتوای بصری درخواست کرده است که با تمرکز بر روی ایجاد و تولید برنامههای صحیح آموزشی، از این تصمیم و تخصیص ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوای آموزشی در یوتیوب بهرهمند شوند. البته بهرهمندی از این تصمیم یوتیوب نیازمند شرایطی است که یکی از آنها داشتن حداقل ۲۵ هزار نفر دنبالکننده حقیقی است.
این شرکت امریکایی در ماه مارس سال جاری میلادی از اختصاص ۱۰ میلیون دلار به تولید محتوای صحیح و اخلاقی در پلتفرمهای این شبکه اجتماعی خبر داده بود که حالا به نظر میرسد مبلغ این سرمایهگذاری را به دو برابر افزایش داده است.