اخبار
تجلیل بانک توسعه صادرات از صادرکنندگان خراسان جنوبی
در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان خراسان جنوبی با اهدای لوح و تندیس بانک توسعه صادرات به فعالان نمونه و شایسته تقدیر استانی در عرصه صادرات قدردانی شد.به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی و شایسته تقدیر استان خراسان جنوبی، با حضور مهندس موفق مشاور وزیر صنعت، معدن و بازرگانی در هماهنگی امور استانها، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسوولان استان خراسان جنوبی برگزارشد. مهندس شهرکی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و بازرگانی استان خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی شعبه بیرجند به صادرکنندگان، ضمن تشکر از خدمات و حمایتهای بانک توسعه صادرات ایران با اهداء لوح، از آقای رستگارمقدم رییس شعبه بیرجند به عنوان خادم نمونه صادرکنندگان تقدیر بعمل آورد.از 10 صادرکننده نمونه استانی 7 صادرکننده و از 2 صادرکننده شایسته تقدیر یک شرکت از مشتریان شعبه بیرجند هستند.
ارتقای امکانات سامانه همراهبانک پاسارگاد
بانکپاسارگاد در راستای گسترش خدمات بانکداریالکترونیک، امکانات سامانه همراهبانک را ارتقاء داد. بهگزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، مشتریان بانکپاسارگاد از طریق سامانه همراهبانک (موبایلبانک) میتوانند از خدمات متنوعی در بخشهای سپرده، تسهیلات و کارت بهرهمند شوند. این سامانه ضمن آنکه امکان پشتیبانی از ساعت هوشمند سیستم عامل (Android Wear) و امکان ورود با اثر انگشت را دارد، از طریق تشخیص چهره در گوشیهای آیفون نیز قابل دسترسی است.بر اساس این خبر، در این سامانه در بخش سپرده خدمات مشاهده فهرست و جزییات سپردهها، مشاهده صورتحساب سپردهها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشتگذاری روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دورهای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده ارایه میشوند. همچنین خدماتی مانند مشاهده فهرست و جزییات تسهیلات، مشاهده ریز اقساط تسهیلات و پرداخت قسط در بخش تسهیلات قابل دریافت هستند. دریافت موجودی کارت (کارتهای بانک پاسارگاد)، دریافت ده گردش آخر کارت، پرداخت قبض همراه اول از طریق شماره موبایل، انتقال وجه کارت به کارت (شتابی)، انتقال وجه کارت به سپرده (سپردههای بانک پاسارگاد)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد)، خرید شارژ تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا)، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت (کارتهای بانک پاسارگاد) و مسدود کردن کارت از دیگر خدمات این سامانه هستند. مشتریان گرامی با بهرهمندی از این سامانه میتوانند از خدماتی مانند پرداخت اقساط دیگران، نمایش آخرین ورودهای کاربر، صندوق پیام، افزودن یادآور چک، غیرفعالسازی رمز دوم کارت، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا)، دریافت رمز یکبار مصرف کارت (خدمات کارت) و نمایش قوانین انتقال وجه بین بانکی و نمایش نام بیمهشونده (پرداخت قبض بیمه) نیز استفاده کنند. مشتریان با نصب نرمافزار سامانه همراهبانکپاسارگاد در تلفنهای همراه خود و دریافت رمز ورود از یکی از شعبههای بانکپاسارگاد در سراسر کشور قادر خواهند بود از این خدمات بهرهمند شوند.گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir آماده پاسخگویی به سوالات هممیهنان هستند .
مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری شد
بر اساس تصمیم هیاتمدیره و با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرتضی خامی به عنوان مدیرعامل جدید بانک گردشگری معرفی شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در مراسم معارفهای که به همین منظور در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری و با حضور دکتر مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران ارشد بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد؛ حکم این انتصاب قرائت و مرتضی خامی به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد. در ابتدای این مراسم مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به گذار بانکداری سنتی به مدرن و مشکلات زمینهای در حوزه اقتصاد به دلیل شرایط تحریمی، رسالت نظام بانکی کشور را وظیفهای سنگین و خطیر عنوان و بر لزوم حرکت کارآمد با استفاده از مدیران متعهد و متخصص در این عرصه تاکید کرد. جهانگیری با اشاره به سوابق ارزشمند مرتضی خامی و پشتوانه خوب و غنی وی به عنوان مدیری توانمند، جوان و متعهد گفت “ نظام بانکی کشور به دلیل سهم عمده خود در تامین مالی ساختار اقتصادی از اهمیتی بسزا برخوردار است که لازم است هر تصمیم کوچک و بزرگ در این سیستم همسو با حرکتهای اصلاحی موردنیاز آن انجام شود؛ ازین رو انتخاب مدیرعامل جدید در این بانک نیز بر اساس همین معیار و نیازسنجی بوده است. وی با تاکید بر مشتری مداری و رعایت کامل آن در بانک گردشگری اظهار داشت: سه اصل سرعت در کار، سلامت و شفافیت و تمایز و گستردگی دامنه خدمات در بانک گردشگری زیرلایه فعالیت مدیریت جدید و تمامی ارکان مدیریتی این بانک است که جملگی با هدف مشتری مداری و خلق مزیت در صنعت گردشگری باید در اولویت برنامههای این بانک باشد.