با ویژگیهای مرکز تماس همراه اول ۹۹۹۰ بیشتر آشنا شوید
اگر مشترک همراه اول هستید خوب است با ویژگیها و خدمات مرکز تماس همراه اول به شماره ۹۹۹۰ بیشتر آشنا شوید. هر مشترک تلفن همراه در کشور یکبار هم که شده به تماس با مرکز مشترکین برای برطرف کردن مشکل یا سوال در مورد خدمات نیاز پیدا کرده است. مرکز تماس همراه اول با شماره ۹۹۹۰ یا ۰۹۱۲۹۹۰ از خطوط ثابت در دسترس مشترکین است.
خوشبختانه تماس با این مرکز برخلاف ایرانسل برای مشترکین همراه اول هزینهای ندارد و میتوانید در هر ساعت از شبانهروز برای ارایه هرگونه انتقال، پیشنهاد یا بررسی مشکلات خود با این سامانه تماس بگیرید. این سامانه از طریق کارشناسان پاسخگو به صورت تلفنی یا از طریق سامانه هوشمند تلفنی IVR به مشترکین خدمات زیر را ارایه میدهد:
ارایه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بینالملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفههای جاری
فروش انواع Deviceهای اینترنت همراه (بهزودی)
نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعالسازی بستههای هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتندهی و پیگیری زمان رفع مشکل
قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی و پیامکهای مبتنی بر محتوا
همین خصوص..
اول چگونه به کمک کسبوکارهای دیجیتالی میآید؟
دوزبانه IVR (پاسخگویی هوشمند) نیز خدمات زیر را برای مشترکین ارایه میدهد:
خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ها و …)
دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و …)
دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بستهها و اعلام مشکلات
شرکت در نظرسنجی و ارایه پیشنهادات و انتقادات
امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)
بهتر است بهجای اینکه با سامانه ۱۹۵ رگولاتوری برای مطرح کردن انتقادات خود تماس بگیرید، مراتب را با مرکز تماس ۹۹۹۰ همراه اول در میان بگذارید. چرا که شکایات شما در نهایت به این مرکز خدمات منتقل خواهد شد و به این ترتیب میتوانید با تماس مستقیم زودتر به نتیجه برسید.