روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۴۰۷

    اگر حضور زنان در عرصه انقلاب نبود توطئه‌ها خنثی نمی‌شد؛سپاه‌نیوز|

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و دوران دفاع مقدس با آن همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ همراه بود، همه به برکت حضور موثر و حرکت هوشمندانه بانوان دوشادوش مردان بوده است. سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری در همایش طلوع فاطمی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت روز زن، اظهار کرد: امروز یکی از اهداف شوم دشمن، مضمحل کردن کانون گرم خانواده است و اگر بانوان و مادران، خانه را محل امنی برای تبادل نظر، شنیدن نظرات فرزندان و محلی برای همدلی و هم‌افزایی قرار ندهند، دشمن به اهداف خود در این حوزه خواهد رسید.

    مردم باید زمانی که به ما می‌رسند احساس آرامش کنند؛جماران|

فرزند یادگار امام گفت: حرکت جامعه به سمت سعادت، جز از مسیر سعادتمندی زنان و اخلاق مداری مادران محقق نمی‌شود و تحکیم اخلاق در جامعه و خانه جز توسط مادر و زن امکان پذیر نیست. به گزارش جماران، سیدحسن خمینی دیروز در دیدار جمعی از خانواده‌های شهداء، فرزندان شاهد و بانوان فرهنگی تهران و اسلامشهر با اشاره به اینکه همه آرامش منزل امام ناشی از وجود همسر امام بود، گفت: این مادر داغدار ابتدا در دوره حیات امام داغ یک فرزند خود را دید و فرزند رشیدش قبل از ۵۰ سالگی به شهادت رسید و بعدا نیز داغ فرزند دوم خود را باز هم پیش از از ۵۰ سالگی دید، ولی با وجود این، محوریت خانه از اخلاق ایشان خالی نشد و توفیقات امام همه وامدار محوریتی بود که همسر ایشان به عنوان کانون التفات و اخلاق در فضای خانه امام جاری کرده بودند.

    بازدید رییس قوه‌ قضاییه از بیمارستان فوق‌تخصصی قوه قضاییه؛میزان|

رییس قوه قضاییه از مراحل ساخت بیمارستان فوق تخصصی قوه قضاییه بازدید کرد. حجت‌الاسلام خلفی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه، احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها، کهزادی معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه، سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، مرضیه وحید‌دستجردی رییس مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه، علیرضا آوایی وزیر دادگستری، اکبر طبری معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه و رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی را در این بازدید همراهی کردند.

    سرپرست معاونت امور مطبوعاتی منصوب شد؛فارس|

در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سرپرست معاونت امور مطبوعاتی منصوب شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد. بنا بر حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدمهدی احمدی آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی بر حسب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید.» پیش از این محمد سلطانی‌فر به عنوان معاون امور مطبوعاتی در این سمت مشغول به فعالیت بود.

    معاونان جهانگیری منصوب شدند؛

 باشگاه خبرنگاران|

معاون اول رییس‌جمهور در احکامی جداگانه «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای» و «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی» خود را منصوب کرد.

اسحاق جهانگیری در احکامی جداگانه مهدی علیخانی را به عنوان «معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای» و سعید شیرکوند را به عنوان «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی» خود منصوب کرد.

    وزارت کشور میزبان همایش فرمانداران سراسر کشور؛وزارت کشور|

همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور و شماری از مسوولان، در روز‌های ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ در وزارت کشور برگزار خواهد شد. حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اعلام این خبر، درباره اهداف این همایش اظهار داشت: تبیین و تشریح اولویت‌ها و برنامه‌ریزی دولت برای سال ۱۳۹۸، برگزاری انتخابات در سال آینده و همچنین سیاست‌گذاری برای حوزه‌های تخصصی وزارت کشور در عرصه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی، از اهداف این همایش است.

    قوه قضاییه در کنار دولت است؛مهر|

دادستان کل کشور با بیان اینکه قوه قضاییه در رابطه با تولید، توزیع و نظارت در کنار دولت است، گفت: قوه قضاییه تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا هیچ بنگاه تولیدی تعطیل نشود. محمدجعفر منتظری در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: باید آسیب‌ها را بشناسیم و راه درمان آنها را پیدا کنیم و آسیبی که امروز در جامعه وجود دارد مسائل اقتصادی است که منشأ بخشی از آنها تحریم‌های ظالمانه دشمن است که علیه مردم و کشورمان به کار گرفته است. او با بیان اینکه بخشی از آسیب‌ها به تصمیم‌گیری‌های داخلی مربوط می‌شود و باید شناسایی و رفع شود و مسوولان اجرایی باید این کار را انجام دهند، افزود: در این جلساتی که تشکیل می‌شود باید نقاط ضعف و ایرادات شناسایی شود و در حدی که در توان داریم قدم‌ برداریم.

 

ارسال نظر