کتابی برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک
شاید نیاز به داشتن طرح بازاریابی، در کسبوکار خود را احساس کردهاید. شاید هم به این فکر میکنید که اصلا نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید گفت اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیتهای بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. در زمینه بازاریابی کسب و کار کتابهایی منتشر شده و سال 98 هم کتاب «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک» ازسوی انتشارات آریانا قلم منتشر شده که کتاب بدی نیست. نویسنده این کتاب آلن دیب کارآفرین، بازاریاب، متخصص فناوری و نویسندهای امریکایی است. او تا به حال کسب و کارهای متعددی را به وجود آورده که همگی در دنیای تجارت موفق عمل کردهاند. فواد معصومی نیز این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک» چطور به شما کمک میکند؟ در این کتاب طرح بازاریابی به 9 قسمت تقسیم میشود و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خواننده، یکی از آن بخشها کامل میشود. درواقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک صفحهای شما هم کامل شده و آماده اجراست. قیمت این کتاب 57 هزار تومان است.