ذهن مصرف‌کننده

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۶۹۹
ذهن مصرف‌کننده

تصمیمات، رفتارها و نتایج آنها بخش مهمی از زندگی ما را می‌سازد؛ ما علاقه‌مندیم تا با شناخت مغز و کارکردهای آن به چرایی، ریشه رفتارها و تصمیمات خود پی ببریم و مسوولیت خوب و بدهای زندگی خود را بپذیریم. مجموعه‌ای از اعصاب و روان با میلیون‌ها پیوند و عصب، در این شبکه کوچک اما پیچیده روی افکار، عواطف، عقاید، روابط و رفتار ما تأثیرگذار هستند. نویسنده کتاب «ذهن مصرف‌کننده» ضمن شکافتن دقیق مغز به ابعاد مختلف آن پرداخته و مدل‌های شناختی، احساسی، کلامی، ارتباطی و رفتاری آن را به‌صورت ساده و قابل فهم تبیین کرده است. مطالعه این کتاب به پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان موضوعات مرتبط با رفتارشناسی بازار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.  نویسنده این کتاب پپ مارتینز است و مترجمان آن، احمد روستا و پرویز علیلو هستند.