ویژه

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۹۶۱

برگزاری دومین دور جایزه سال استیکر با همراهی همراه اول

بعد از برپایی موفق دوره اول جایزه سال استیکر و بازخورد خوب هنرمندان، نشست خبری دور دوم این رویداد که به همت آیگپ و همراهی همراه اول برگزار می‌شود، صبح روز شنبه ٢٠ دی‌ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

دبیر جایزه سال استیکر: نحوه فراخوان دوره اول به این صورت بود که هنرمند باید ۵ استیکر را طراحی می‌کرد و در نهایت پس از داوری نهایی آثار انتخاب شدند. سال گذشته بازخورد خوبی گرفتیم و آیگپ اجازه داد که این استیکرها در دیگر شبکه‌های مجازی نیز استفاده شود. ۲۰۲ هنرمند در دوره دوم شرکت کرده‌اند که رقم بسیار بالایی است. تعداد آثار در بخش استیکر ثابت ۹۹۰ اثر و در بخش استیکر متحرک ۷۸ اثر بود.  مدیرعامل آیگپ و رییس دومین جایزه سال استیکر: آیگپ در راستای یک حرکت فرهنگی توانست به یکی از مرتبط‌ترین مسوولیت‌های اجتماعی خود دست پیدا کند و آن هم برگزاری جایزه سال استیکر است که سال گذشته اولین دوره آن را برگزار کرد.

نصب برچسب‌های هشداری گپ سکوهای مسافری در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه

 مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از نصب برچسب‌های هشداری برای افزایش ایمنی مسافران در مقابل گپ سکوهای مسافری تا قطار در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با توجه به اهمیت حفظ ایمنی مسافران در شهر زیرزمینی، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای جلوگیری از بروز حوادث هنگام سوارشدن به قطار به دلیل وجود گپ سکوها نسبت به نصب برچسب‌های هشداری اقدام کرده است.

گفتنی است: به دلیل ضرورت آگاه‌سازی مسافران از مخاطرات گپ سکوهای مسافری از هفته اول دی ماه 1399 چهار هزارو 400 برچسب که تعداد سه هزارو 900عدد برچسب هشدارنوشتاری فارسی «مراقب فاصله بین قطار و سکو باشید» و تعداد پانصد عدد برچسب هشدارنوشتاری انگلیسی «MIND THE GAP» برای نصب روی کف سکو و در مقابل درهای ورود به قطار در ایستگاه‌های فعال خطوط هفتگانه متروی تهران نصب شده است.