ویژه
اشتغالزایی 18 هزار نفری برکت با احیای 300 بنگاه اقتصادی
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اشتغالزایی 18 هزار نفری با احیا و توسعه 300 بنگاه اقتصادی در سال جاری خبر داد. امیرحسین مدنی در مراسم شکرانه احیا و بهرهبرداری از 130 بنگاه اقتصادی در سال جهش تولید ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید؛ پشتیبانیها و مانعزداییها» از سوی رهبر معظم انقلاب، سرمایهگذاری اقتصادی و مشارکت با 300 بنگاه و واحد تولیدی متوسط و بزرگ را به منظور احیا، توسعه و افزایش توان تولید با سرمایهگذاری کل 25 هزار میلیارد ریالی در دستور کار داریم. وی خاطرنشان کرد: احیا و توسعه این 300 بنگاه اقتصادی متوسط و بزرگ علاوه بر احیای 20 هزار میلیارد ریال سرمایه مردمی و بخش خصوصی، اشتغالزایی برای 18 هزار نفر را به دنبال دارد. مدنی همچنین از احیا و بهرهبرداری از 130 بنگاه متوسط و بزرگ در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: در سال جهش تولید و با سرمایهگذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی بنیاد برکت، 130 واحد تولیدی به ارزش حدوداً 10 هزار میلیارد ریال به چرخه تولید کشور بازگشتهاند. همچنین 7 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه مردمی و کارآفرینان احیا و بیش از 10 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است. مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به رونمایی از دستگاه اکسیژنساز یکی از شرکتهای مشارکتی دانشبنیان این بنیاد در استان قزوین گفت: شرکت سدنا یکی از واحدهای مشارکتی فعال در حوزه تولید محصولات دانشبنیان از جمله اکسیژنساز و تبسنج است که در حوزه درمان کرونا کاربرد دارند.
در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران صورت گرفت:
دریافت نشان عالی روابط عمومی و تقدیر از عملکرد رسانهای شرکت فولاد مبارکه
همزمان با برگزاری پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی ایران، مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران برگزار و نشان عالی روابط عمومی به خاطر عملکرد رسانهای شرکت فولاد مبارکه به هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا شد. به گزارش ایراسین، این مراسم که با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط عمومی ایران، سید شهاب سید محسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، انجمن بینالمللی روابط عمومی (ایپرا) و جمعی از صاحب نظران و مدیران روابط عمومی برگزار شد، مسائل مهمی در حوزه روابط عمومی همچون نقش فناوری نسل پنجم و جایگاه آن در حوزه روابط عمومی و نقش این حوزه در تعالی و حرکت سازمانها برای دستیابی به اهداف مورد بررسی قرار گرفت.