اخبار

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۶۳

تقدیر از بانک صادرات

در مسابقات ربوکاپ٢٠١٥

بانک صادرات ایران در دهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ٢٠١٥ که در روزهای ١٩ الی ٢١فروردین‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به‌عنوان برگزارکنندگان مسابقات سالانه بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، دهمین دوره این رویداد را از تاریخ ١٩ الی ٢١فروردین‌ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور تیم‌هایی از ١٤ کشور شامل: امریکا، کانادا، ژاپن، آلمان، ایتالیا، هلند مکزیک، ترکیه، هند، پاکستان، جمهوری چک، تایلند، چین و کلمبیا برگزار کردند و درنهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ روبات خانگی، به مقام قهرمانی دست یافت.

در این دوره از مسابقات از این بانک به‌دلیل پشتیبانی و حمایت از این رویداد علمی تقدیر و تندیس و لوح ویژه مسابقات به لـله‌گانی مدیرعامل این بانک اهدا شد. شایان ذکر است این بانک در راستای انجام رسالت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی از رویدادهای مختلفی از قبیل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جشنواره ملی خوارزمی و... پشتیبانی به‌عمل آورده است. گفتنی است این بانک در سال٢٠١٤ از پروژه ساخت خودرو هاوین٢ که با انرژی خورشیدی کار می‌کند حمایت‌هایی به عمل آورد که در مسابقات دانشگاه میشیگان امریکا به موفقیت چشمگیری دست یافت و عنوان بهترین تیم خارجی مسابقات را از آن خود کرد.


رشد 47‌درصدی کاربران موبایل‌بانک اقتصادنوین

کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان اسفند1393 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 32‌درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده استقبال مشتریان این بانک از خدمات مدرن نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن‌بانک، اینترنت‌بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل‌بانک اقتصادنوین در پایان اسفند امسال از مرز 3میلیون و 200هزار نفر گذشت که در مقایسه با کاربران این خدمات در آغاز فروردین سال گذشته 32‌درصد رشد داشته است. بر این اساس در این مدت خدمت موبایل‌ بانک اقتصادنوین همچنان بیش از سایر خدمات این بانک مورد استقبال قرار گرفته است. رشد کاربران موبایل‌بانک اقتصادنوین در سال گذشته معادل 47‌درصد را به ثبت رسانده است. گفتنی است موبایل‌بانک اقتصادنوین از‌جمله خدمات متنوع این بانک است که قابلیت نصب روی گوشی‌های تلفن‌همراه با سیستم‌عامل جاوا، اندروید و IOS را داراست، امنیت و آسایش بیشتر را برای مشتریان در استفاده از خدمات بانک اقتصادنوین فراهم می‌کند.


«میزان» با بانک صادرات ادغام نمی‌شود

مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد که قرار است برای موسسه مالی و اعتباری «میزان» یک هیات تسویه تشکیل و پس از جمع‌آوری اموال، دارای‌هایی آن موسسه به حساب بانک صادرات واریز شود و افزود که بانک صادرات نیز این وجوه را طبق لیست به حساب سپرده‌گذاران این موسسه واریز خواهد کرد. اسماعیل لله‌گانی، ادغام موسسه مالی و اعتباری میزان با بانک متبوع خود را رد کرد و به نسیم افزود: فعالیت مهم هیات تسویه، فروش اموال و واریز وجوه آن به حساب بانک صادرات با هدف تسویه با سپرده‌گذاران این موسسه خواهد بود و ادامه داد که بانک صادرات کاری با دیون معوق موسسه میزان ندارد. وی، درباره کاهش نرخ سود بانکی گفت که موافق انجام کار کارشناسی در این زمینه بوده و تصریح کرد که باتوجه به کاهش نرخ تورم، انجام کار کارشناسی در این زمینه ضرورت بیشتری دارد.

لله‌گانی از کاهش بخشی از فعالیت بنگاهداری بانک متبوع خود در سال گذشته خبر داد و اذعان داشت که نمونه بارز این کاهش بنگاهداری، فروش بخشی از سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر بوده که قرار است در سال جاری نیز خروج از بنگاهداری توسط بانک صادرات به‌صورت جدی دنبال شود. به گفته مدیرعامل بانک صادرات، اراده این بانک، کاهش بنگاهداری تا رسیدن به حد مجاز مد نظر بانک مرکزی بوده و تصریح کرد که باتوجه به درآمدزایی بانک صادرات و فضای اقتصادی کشور فروش دارایی‌ها به‌مرور در دستورکار قرار خواهد گرفت.


تمدید قرعه‌کشی سی‌و‌پنجم بانک مسکن

مهلت سپرده‌گذاری جهت شرکت در سی‌و‌پنجمین دوره قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد. مشتریان این بانک تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند تا با افتتاح حساب یا تکمیل موجودی در سی‌و‌پنجمین دوره از قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن شرکت کنند. بر اساس این گزارش، 136فقره کمک هزینه تامین واحد مسکونی هر یک به‌مبلغ 500میلیون ریال، 436فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هریک به‌مبلغ 100میلیون ریال، 336فقره کمک‌هزینه خرید صنایع دستی هریک به‌مبلغ 50میلیون ریال، 336فقره کمک‌هزینه سفر به عتبات‌عالیات هریک به‌مبلغ 30میلیون ریال و هزاران فقره جوایز نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن است.

گفتنی است داشتن حداقل موجودی 100هزار ریال و نیز حفظ حداقل موجودی به‌مدت 90روز متوالی از شرایط شرکت در سی‌و‌پنجمین دوره از قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر