هیلاری کلینتون در مرکز توجه روزنامه‌ها

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۸۳

لس‌آنجلس‌تایمز

حسی بهتر به مساله نژادی؛ بیشتر رای‌دهندگان کالیفرنیا فکر می‌کنند ارتباط‌های نژادی در ایالت درحال ثبات یا روبه‌رشد هستند و کمتر از یک‌چهارم آنها بر این باورند که این روابط بدتر شده است. تصویری از معترضان به این وضعیت که در ماه دسامبر دست به راهپیمایی زده بودند، تصویر اصلی صفحه اول این روزنامه شده است.

استفاده پاپ از واژه نسل‌کشی ولوله به‌پا کرد؛ پاپ با استفاده از واژه نسل‌کشی درباره کشتار ارمنیان که 100سال پیش توسط حکومت عثمانی صورت گرفت با تحسین ارمنی‌ها در سراسر جهان روبه روشد، اما دولت ترکیه سفیر خود از واتیکان را فراخواند و از این سخنان به عنوان «غمبار» یاد کرد. این سخنان روز یک‌شنبه در سخنرانی رسمی پاپ فرانچسکو بیان شدند.

موضوع اصلی کلینتون بشردوستی است نه حق؛ اگر هیلاری کلینتون بخواهد راه خودش را برود، شکاف عمیقی با مسیری که در سال 2008 برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری در پیش گرفته بود، ایجاد خواهد شد و در رقابت رسیدن به کاخ سفید ناکام خواهد ماند.

واشنگتن‌پست

غروری بدون اجماع برای کوبایی‌های امریکایی؛ وقتی سناتور مارکو روبیو دوشنبه در برابر برج تاریخی آزادی میامی ایستاد و اعلام کرد دومین امریکایی- کوبایی است که به رقابت 2016 برای ریاست‌جمهوری امریکا می‌پیوندد، در حقیقت داشت علامتی بزرگ از مشارکت‌های اجتماعی این گروه از امریکایی‌ها را نشان می‌داد که مانند موجی وسیع ناحیه میامی را دربرگرفت.

نیویورک‌تایمز

کلینتون دست از تفکر و تعمق برداشت و وارد رقابت 2016 شد؛ او با یک فیلم ویدیویی جزییات مسیر رقابتی‌اش را روشن ساخت. کلینتون پس از ماه‌ها تعلیقی که او را احاطه کرده بود برنامه انتخاباتی‌اش برای رسیدن به کاخ سفید را کلید زد و حالا همه‌چیز به این بستگی دارد که او بر چه پایه و اساسی می‌خواهد این رقابت را پیش ببرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر