سارق آرایشگاه‌های زنانه در غرب تهران دستگیر شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۰۷۸
سارق آرایشگاه‌های زنانه در غرب تهران دستگیر شد

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با تشریح برخی از ماموریت‌های پلیس پیشگیری در شبانه‌روز اخیر از دستگیری سارق آرایشگاه‌های زنانه در محله گیشا خبر داد و گفت:‌ در تاریخ بیستم فروردین ماه امسال و درپی چندین فقره وقوع سرقت از آرایشگاه‌های زنانه در محدوده غرب تهران به ویژه در محله کوی نصر، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حضور ماموران در محل وقوع جرم، گفت: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد سارق با جلب اعتماد کارفرما اقدام به کش‌روی و سرقت اموال وی کرده است. در ادامه ماموران با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار متهم را که زنی حدوداً ۳۳ ساله بود شناسایی کردند، بررسی سوابق این زن نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار است. تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیستم فروردین ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در محدوده کوی نصر شناسایی کرد.

گودرزی افزود:‌ ماموران پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز دوشنبه راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بررسی‌های اولیه، تعدادی ارز مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد. متهم پس از انتقال به کلانتری نصر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد.

به گفته وی تاکنون تعدادی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و با شناسایی متهم  شکایت خود را ثبت کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شد.

 

ارسال نظر