بازگشت بورس به مدار صعودی

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۹:۰۸
کد خبر: ۲۰۷۰۷۹
بازگشت بورس به مدار صعودی

بازار سهام سومین روز کاری همچون روز گذشته، برخلاف روزهای گذشته، از ابتدا با یک روند متعادل مثبت آغاز کرد و سهام کوچکتر بازار مثل گروه بیمه‌ای و غذایی با استقبال خریداران مواجه شدند.

به گزارش تسنیم، بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 18 هزار واحدی به 2 میلیون و 275 هزار واحد رسید ، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 8600 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 763 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «میدکو» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «هرمز» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خنصیر»، «خزامیا» و «ثشاهد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «خاور» و «گدنا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 خرداد ماه 1402، مبلغ 10 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 510 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز 279 نماد در محدوده مثبت و 128 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 232 نماد در محدوده مثبت و 144 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

ارسال نظر