بهترین نوع دزدگیر منزل چیست؟ کدام برند را بخریم؟

۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۱۹۹۳
بهترین نوع دزدگیر منزل چیست؟ کدام برند را بخریم؟

امروزه به لطف تکنولوژی، سیستم‌های گوناگونی برای این امر وجود دارد، اما بهترین آنها که ضریب اطمینان بالاتری را دارد، دزدگیرهای منزل است. تنوع در تولید دزدگیر منزل بسیار بالا است. کشورها و شرکت‌های متعددی دست به تولید دزدگیر منزل زده اند از این رو انتخاب یک دزدگیر منزل خوب برای متقاضیان کمی دشوار شده است. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب درست و دقیقی داشته باشید.

بهترین نوع دزدگیر منزل چیست؟ کدام برند را بخریم؟ صرفاً خرید یک دزدگیر نمی‌تواند خیال شما را از بابت سرقت نشدن خانه و محل کار راحت کند زیرا ممکن است آن دزدگیر از لحاظ کارکرد خیلی ضعیف باشد و تمام نیازهای شما را برطرف نسازد و دارای کیفیت و استاندارد عالی نباشد.

 بنابراین شما نیاز دارید قبل از اقدام به خرید، بدانید کدام دزدگیرها دارای کیفیت و عملکرد خوبی هستند.اما برای خرید دزدگیر منزل میتوانید از طریق لینک اقدام کنید و با انواع مدل های دزدگیر به همراه قیمت آشنا شوید.

وظیفه دزدگیر منزل چیست؟

وظیفه دزدگیر اماکن، حفظ امنیت است و اطلاع رسانی از سرقت به مخاطبین و ایجاد ترس در سارق در محل حادثه. بنابراین تشخیص به موقع و درست و واکنش سریع به سرقت، از نکات خیلی مهم در یک دزدگیر منزل است. اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب دزدگیر اماکن نوع سیستم است.

دزدگیرهای منزل به سه دسته ساده بدون تلفن کننده، دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت و دزدگیر با تلفن کننده سیم کارتی و خط تلفن ثابت تقسیم بندی می‌شوند. مدل‌های ساده بدون تلفن کننده، سیستم‌های بسیار قدیمی و ابتدایی هستند و تکنولوژی آنها خیلی ساده است و از لحاظ ایمنی و ایجاد امنیت در محل نصب خیلی کارآمد نیستن .اما از لحاظ قیمتی جز دسته محصولات ارزان قیمت به حساب می‌آیند‌‌.

در این نوع سیستم،  سنسورهای تشخیص، ورود غیر مجاز را شناسایی کرده اما از  پیام فرستادن و تماس گرفتن  با  مخاطب‌های خبری نیست، پس در لحظه، شما متوجه سرقت و یا پیش آمدن مشکل در منزل و  محل کار خود نمی‌شوید و فقط آژیر کشیدن سیستم برای ایجاد ترس از سارق به کار می‌رود.

دزدگیر با تلفن کننده خط ثابت

مدل دوم که دارای تماس از طریق خط تلفن ثابت است، کمی پیشرفته‌تر از مدل اولی است، اما باز هم دارای معیابی هست، زیرا اگر خطوط تلفن توسط سارق و یا بنا به هر دلیلی قطع شود دیگر با مخاطب تماس گرفته نمی‌شود و فقط در محل نصب آژیر به صدا در می‌آید.

دزدگیر منزل سیمکارتی

اما دزدگیرهای سیم کارتی و تلفن شهری قابل اعتمادترین مدل ها هستند  زیرا به محض سرقت از طریق سیم کارت و تلفن ثابت با مخاطب تماس گرفته می‌شود و پیامک برای آنها ارسال می‌شود، همچنین امکان مدیریت دستگاه از راه دور برای مشترکان وجود دارد.

چه برند دزدگیر منزل را بخریم؟

دومین فاکتور انتخاب دزدگیر منزل برند است. برندهای متفاوتی از دزدگیرهای منزل در ایران وجود دارد، چه خارجی چه ایرانی. برندهای خارجی اصل و دارای اعتبار به دلیل تحریم‌ها، یا وارد ایران نمی‌شوند و یا از لحاظ قیمتی بسیار گران قیمت هستند و در برخی از آنها مشکل خدماتی به دلیل نبودن قطعات به وجود می‌آید.

برندهای ایرانی هم تمام آنها مناسب و قابل اعتماد نیستند یا گاهی برندهای خوب ایرانی هم دارای نقطه ضعف‌هایی هستند مانند ساپورت نکردن کلیه سنسورهای  سیم‌دار و وایرلس یا نداشتن رله برای خاموش و روشن کردن چراغ‌ها.

بهترین برند دزدگیر منزل که سنسورهای تشخیص مانند چشمی ،مگنت، شوک، دتکتور دود، پدال و... را تولید و به صورت سیم‌دار وایرلس  ساپورت می‌کند و دارای رله برای خاموش روشن کردن چراغ است و تمام نیازهای متقاضیان را برطرف می‌سازد،‌ دزدگیر فایروال است.

 از دیگر نکاتی که در انتخاب دزدگیر منزل مهم است، نصب راحت و کارکرد راحت با دزدگیر برای صاحبان آن است.

و در آخر حتماً دزدگیر منزل خود را از شرکت‌های معتبر که دارای نصاب‌های حرفه‌ای هستند، خریداری کنید زیرا نصب درست و اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است .

لازم به ذکر است شرکت رهام تک یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه فروش و نصب دزدگیر منزل در ایران است.

ارسال نظر