اسباب‌کشی منزل در اصفهان شامل چه مراحلی است؟

۱۴۰۲/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۸:۳۰
کد خبر: ۲۱۲۰۷۸
اسباب‌کشی منزل در اصفهان شامل چه مراحلی است؟

حمل اثاثیه منزل در اصفهان یکی از سخت ترین و استرس زا ترین مراحل زندگی است که اکثر افراد بالای یک بار تجربه اسباب کشی منزل را داشته اند. برای داشتن یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه کافیست با شرکت های باربری معتبر و دارای بیمه نامه تماس بگیرید و تمام مراحل اسباب کشی را به شرکت باربری مورد نظر بسپارید.

تهیه کارتن اسباب کشی

یکی از موضوعات مهم در زمان اسباب کشی تهیه کارتن است که به دلیل تنوع وسایل و نسبت به ابعاد وسایل و همچنین سبک و سنگین بودن وسایل، کارتن مناسب ( کارتن 3 لایه و 5لایه )را انتخاب کنید.

شرکت های باربری در زمینه تهیه کارتن نیز میتوانند کمک رسان باشند زیرا میتوانند بصورت اجاره ای کارتن های محکم را در اختیار شما قرار دهند تا بعد از اسباب کشی با پرداخت بهای اندکی کارتن های محکم را به شرکت باربری برگردانید.

یکی از شرکت های باربری معتبر با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های اصفهان ، شرکت حمل اثاثیه منزل سالار بار است.

 

شرکت باربری مطمئن و حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است؟

  • مجوز رسمی و معتبر همراه با بیمه نامه معتبر

در زمان حمل و نقل اثاثیه منزل حتما دقت کنید که یک شرکت باربری معتبر و مطمئن را انتخاب نموده اید زیرا اگر شرکت مورد نظر معتبر نباشد، ممکن است در زمان اسباب کشی اتفاقی رخ دهد که آسیب های آن جبران ناپذیر باشد.

بطور مثال اگر شرکت باربری مورد نظر شما دارای مجوز و بیمه نامه معتبر نباشد، در صورتی که در زمان اسباب کشی مشکلی برای اثاثیه شما ایجاد شود شرکت باربری میتواند جوابگوی شما نباشد و شما نمیتوانید به راحتی جبران خسارات خود را از شرکت طلب نمایید ولی در صورتی که شرکت دارای مجوز باربری و بیمه نامه معتبر باشد، در صورت اتفاق شما به راحتی میتوانید از شرکت طلب خسارت نمایید و شرکت موظف است جوابگوی شما باشد.

البته شرکت باربری سالار بار با حدود 2 دهه تجربه در زمینه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی منزل هیچ گونه موردی در این ارتباط نداشته است و با سابقه درخشان همیشه رضایت کامل مشتریان را بدست آورده است.

  • داشتن کارگران وظیفه شناس و ورزیده

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت های باربری کامل و حرفه ای برخورداری از کارگران آموزش دیده است.

در صورتی که کارگران در شرکت اسباب کشی دارای تجربه کافی باشند و از جدیدترین فنون و آموزش های اروپایی برخوردار باشند، شما میتوانید بصورت مطمئن تمام مراحل اسباب کشی را به شرکت باربری مورد نظر محول کنید.

  • ماشین باربری مجهز

کامیون باربری باید دارای وسایل ضربه گیر برای ارسال وسایل شما به مقصد باشد تا بصورت کاملا ایمن و مطمئن وسایل را برساند. در این زمینه حتما از ماشین های باربری موکت شده و دارای پتو های ضربه گیر استفاده کنید.

  • بسته بندی اثاثیه منزل

یکی از مراحل سخت در زمان اسباب کشی منزل در اصفهان مرحله بسته بندی اثاثیه منزل است.

شما میتوانید با مشورت با شرکت های باربری، تمام مراحل اسباب کشی را به شرکت باربری واگذار کنید در این صورت در کمترین زمان شما به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل سالار بار با بالاترین تجربه در این زمینه، از بهترین گزینه ها برای انتخاب شرکت اسباب کشی معتبر است.

بسته بندی اثاثیه منزل اگر به صورت اصولی صورت گیرد، شما راحت ترین جابجایی را خواهید داشت. حتما موارد زیر را نیز در زمان بسته بندی اثاثیه منزل رعایت کنید:

استفاده از کارتن های 5 لایه برای بسته بندی وسایل شکستنی

سنگین نکردن کارتن ها با محتویات شکستنی

برچسب زدن روی کارتن ها و نوشتن محتویات کارتن ها بر روی برچسب

استفاده از بابل یا نایلون حبابدار برای بسته بندی

جدا کردن وسایل بازشدنی مانند بعضی از تخت خواب ها و میز ها

در ارتباط با حمل یخچال ساید نیز حتما 24 ساعت قبل و بعد از جابجایی از برق جدا باشد. در این رابطه میتوانید مقالات سایت های باربری را مطالعه کنید.

در این قسمت چند نکته کوچک در ارتباط با یک اسباب کشی راحت در اختیار شما قرار گرفت. شما میتوانید با خواندن مقالات سایت سالار بار قبل از اسباب کشی اطلاعات خود را افزایش دهید و تجربه باربری آسان و بدون هیچ درگیری ذهنی را برای خود به ارمغان آورید.

 

ارسال نظر