خرید و قیمت چاپ جعبه مقوایی آماده 50 عددی

۱۴۰۲/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۱:۵۵
کد خبر: ۲۱۲۲۰۸
خرید و قیمت چاپ جعبه مقوایی آماده 50 عددی

جعبه آماده استحکام بسیار بالایی دارد و برای ارسال محصولات گزینه ی بسیار مطمئنی است که از محصولات به خوبی محافظت می کند. آن ها دارای قیمت مناسبی هستند و برای اغلب کسب و کارها مناسب هستند.

جعبه های آماده چگونه می توانند فروش شرکت شما را بهبود بخشند؟

در بخش بسته بندی، جعبه های آماده کرافت یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین گزینه ها هستند. به دلیل ظرفیت ها و ویژگی های عالی، برای نگهداری و نمایش محصولات از هر صنعتی ایدئال هستند.

علاوه بر محصول، می توان از آن ها برای ارائه برندهای خاص نیز استفاده کرد. با استفاده از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد یک کسب و کار، می توان میزان فروش و پایگاه مشتری را افزایش داد. این محصولات به دلیل کاربر پسند بودن، در بین مصرف کنندگان نیز محبوب هستند.

جعبه آماده چیست؟

جعبه آماده کرافت از مقوای قهوه ای رنگ ساخته می شود که دوام بیشتری نسبت به جعبه های مقوایی استاندارد دارد، زیرا از فرآیند خاصی ساخته شده است. برای ساخت جعبه ها از انواع مواد طبیعی از جمله الیاف چوب طبیعی استفاده می شود. این جعبه ها معمولا دارای سه لایه به نام فلوت هستند که دو لایه از آن به صورت مسطح بوده و لایه وسطی حالت موج دارد دارد، این حالت به جعبه ها استحکام بالایی می بخشد. به همین دلیل به جعبه های کرافت جعبه ایفلوت نیز می گویند. این جعبه ها در تیراژ بالا توسط تولیدکنندگان ساخته می شوند، در نتیجه قیمت تمام شده ی بسیار مناسبی دارند و در تعداد کم به صورت آماده عرضه می شوند.

جعبه آماده چه ویژگی هایی دارد؟

جعبه آماده چه ویژگی هایی دارد؟

جعبه آماده برای محافظت از کالا بهترین است

وقتی صحبت از تحویل کالا می شود، جعبه های کرافت بهترین محافظت را ارائه می دهند، زیرا بسیار محکم هستند. کرافت که در ساخت این بسته ‌بندی ‌ها استفاده می‌ شود، کیفیتی قوی و ماندگار به آن‌ ها می ‌دهد. همچنین می ‌توان درج‌ هایی را به جعبه کرافت اضافه کرد تا محافظت از آن ها را افزایش دهد. به دلیل قدرتی که دارند، تولیدکنندگان آن ها را به عنوان گزینه حمل و نقل ترجیح می دهند. با محافظت از آن ها، می توانید تأثیر طولانی مدت و قابل اعتمادی را در مشتریان خود حفظ کنید.

جعبه کاغذی سازگار با محیط زیست است

بسته بندی کرافت این روزها وجود دارد تا به غلبه بر اثرات منفی پلاستیک ها و فلزات بر محیط زیست ما کمک کند. این به دلیل مواد کاغذ کرافت است. این کاغذ از آنجایی که تجدیدپذیر و طبیعی است، ارگانیک است. در نتیجه استفاده از آن، جعبه های ما کاملا زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت هستند.

ما باید قابلیت بازیافت را در این شرایط بد حفظ کنیم، بنابراین این بسته‌ ها برای کمک به این هدف وجود دارد. حفظ شهرت کسب و کار شما در بازار از طریق پایداری نیز امکان پذیر است. کسب و کار شما می تواند به راحتی با به دست آوردن فروش های بزرگ و مشتریان بالقوه پس از برجسته شدن، بهبود یابد.

جعبه آماده بهترین بسته بندی برای حمل هستند 

برای حمل کالاها بهترین بسته بندی جعبه آماده است. جعبه آماده را می توان با ساک دستی آماده براحتی حمل کرد. بهترین نوع ساک دستی آماده، ساک پارچه ای است. 

برای خرید ساک دستی پارچه ای در تعداد کم و مشاهده انواع مختلف آن، که می توان نسبت به کاربرد آن به ساک پارچه ای برای مزون، ساک پارچه ای برای نمایشگاه، ساک پارچه ای برای خرید، ساک پارچه ای برای لباس، ساک پارچه ای برای مد، ساک پارچه ای برای بیمه، ساک پارچه ای برای موسسات اشاره کرد، اینجا کلیک کنید و برای مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

جعبه آماده در اشکال و اندازه های مختلف موجود است

جعبه آماده در اشکال و اندازه های مختلف موجود است

هر تولید کننده به یک راه حل بسته بندی نیاز دارد که بتواند ارائه محصول خود را بهبود بخشد. از سوی دیگر، جعبه ‌های کرافت، طیف گسترده ‌ای از اشکال قابل تنظیم را ارائه می ‌دهند که به شما امکان می ‌دهد اقلام خود را به روش ‌های مختلف ارائه دهید. می توانید مطمئن باشید که مشتریان هنگام انتخاب محصولات شما، به دلیل این گزینه های بسته بندی، متوجه امکانات متنوعی خواهند شد. این امکان وجود دارد که آن ها را به هر شکلی که ظاهر کالای خاص شما را بهبود می بخشد، داشته باشید. در صورتی که آن ها بخواهند محصولات خود را ارسال کنند، جعبه های آماده را بدلیل سبک ساده تر و محکم تر، ترجیح می دهند.

جعبه آماده طرح های جذاب دارد

تولیدکنندگان اغلب بین جذابیت و طول عمر معامله می کنند. این به دلیل این واقعیت است که گزینه های بسته بندی زیادی در دسترس نیست. می توان انواع مختلف اقلام را به شیوه ای زیبا و جذاب به نمایش گذاشت، بدون اینکه ماندگاری طولانی مدت آن ها را با جعبه های کرافت به خطر بیندازید.

طرح های منحصر به فرد و نفیس در دسترس هستند و همچنین امکان طراحی سفارشی آن ها برای رفع نیازهای خاص برند شما وجود دارد. با استفاده از قابلیت های چاپ، می توانید طرح بندی های چشم نواز و طرح های رنگی پر جنب و جوش را بر روی سطح جعبه ایجاد کنید. در نتیجه، ممکن است به راحتی مشتریانی را که از کنار فروشگاه عبور می‌کنند، وسوسه کنید تا بایستند و به محصولات شما نگاه کنند.

اینها برخی از مزایای جعبه های کرافت است که می تواند برند شما را متمایز کند. راه حل های بسته بندی زیادی وجود دارد، اما این جعبه ها، همه این ویژگی ها را ارائه می دهند. با قابلیت های چاپ لوگو و نام تجاری بر روی جعبه های کرافت، تضمین آینده کسب و کارتان آسان است.

 خرید جعبه آماده در تعداد کم از کجا؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید. 

 

ارسال نظر