مرغ ارزان می‌شود؟

۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۳۲۳۷
مرغ ارزان می‌شود؟

روح‌الله متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص آشفتگی بازار مرغ در کشور به اقتصاد 100 گفت: به تازگی بازار تکان هایی خورده و جوجه ریزی به اعداد قابل قبولی رسیده، لذا این اقدامات نشان می دهد وقتی اراده ای برای تنظیم بازار باشد مشکلات قابل حل است. 

به گزارش اقتصاد 100، وی افزود: وقتی آشفتگی و برهم ریختگی در بازار دیده می شود این به معنای مشخص نبودن متولی در بازار و متکثر بودن مدیران است.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تصریح کرد: رای مجلس به تفکیک وزارت صمت و تشکیل دو وزارتخانه بازرگانی وصنایع از این منظر بود که بدانیم برای تنظیم بازار باید از چه کسانی سوال پرسید تا متولی هر امری مشخص شود. 

وی با اشاره به اینکه درشرایط فعلی نمی دانیم متولی امورچه کسی است و هر فرد متصدی یک بخش است تصریح کرد: راه حل ،پاسخگو کردن یک منبع واحد و مشخص شدن متولی بازار است.

متفکر آزاد در پاسخ به اینکه بالاخره چه نرخی واقعی است آیا در ابتدا گران نمی کنند که بعد نرخ مصوب قبلی را گران کنند افزود:‌وزارت جهاد سازندگی متولی تعیین نرخ مرغ است و رئیس کمیسیون کشاورزی از جانب مجلس مسئول پیگیری مسایل از ایشان است.

ارسال نظر