محبوبترین پیامرسانها و شبکههای مجازی در کسب و کار اینترنتی ایران کداماند؟+ اینفوگرافی
گزارش و نظرسنجی «مرکز توسعه تجارت الکترونیک» در میان فروشندگان اینترنتی نشان میدهد اینستاگرام با ۵۵ درصد بیشترین سهم را در میان شبکههای اجتماعی و پیامرسانها برای استفاده بهعنوان فضای تجاری مکمل داشته است.
پس از اینستاگرام، تلگرام با سهم ۴۱ درصدی در تجارت الکترونیکی کشور در رتبه دوم است. واتساپ با 37 درصد، ایتا با 21 درصد، روبیکا با 14 درصد، بله با 11 درصد و سروش هم با 5 درصد سهم در رتبههای بعدی هستند.
به گزارش اعتمادآنلاین، در اینفوگرافی زیر مهمترین پیامرسانهای خرید و فروش اینترنتی در ایران و سهم هر کدام از آنها را مشاهده میکنید.