با هرگونه اخلال برخورد می‌کنیم

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۷

دادستان کل کشور از برخورد قاطع با مخلان امنیت اجتماعی خبر داد. حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رییسی» با بیان اینکه مطلقا اجازه نخواهیم داد مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی در کشور میدان‌داری کنند گفت: اراده جدی ما در کنار بخش‌های انتظامی و سیاسی وجود دارد و با هرگونه اخلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی در مرزها و داخل کشور برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام رییسی، به مساله مواد مخدر و قاچاق آن اشاره کرد و بیان داشت: مساله مواد مخدر از ناحیه برخی سودجویان است اما پشت قضیه ابرقدرت‌هایی وجود دارند که به ظاهر جریان انتفاعی اما در واقعیت یک جریان سیاسی بوده است به این معنا که نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان مواد سنتی را تبدیل به مواد صنعتی می‌کنند که آمار آن از سوی سازمان ملل بیان می‌شود و نشان می‌دهد که تعداد آن از روزهای قبل افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: کیفیت و کمیت (مواد مخدر و قاچاق) با حضور نظام سلطه جنایتی علیه بشریت است که موجب هلاکت حرف و نسل خواهد شد. وی گفت: دستگاه قضا و استانداری‌ها برای برخورد با قاچاق مواد مخدر مصمم هستند.

دادستان کل کشور درباره برخوردهایی که در زمینه قاچاق قرص‌های روانگردان وجود دارد، اضافه کرد: قانون آن تصویب شده و نیروهای ما موظف به برخورد با عاملان این جرایم هستند و برخوردها قاطعانه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر