کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۸

رهبرمعظم انقلاب 6-5 روز دیگر بازمی گردند

به‌دنبال‌ جراحی و بستری‌شدن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز گذشته، رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: انشاالله بعد از دوران 5 تا 6 روزه نقاهت بعد از عمل، ایشان به منزل منتقل می‌شوند.


4 گزینه احتمالی برای وزارت علوم

فرهادبشیری، عضوکمیسیون آموزش تحقیقات مجلس، گفت: گزینه پیشنهادی وزارت علوم باید از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شود و در این رابطه نیز تاکنون هیچ خبری از سوی دولت به مجلس ارایه نشده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، برخی افراد مانند «علی‌اکبر صالحی» رییس سازمان انژری اتمی، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، «محمدحسین امید» معاون اداری-مالی وزارت علوم و سرپرست سابق دانشگاه تهران و همچنین «صدوق» که قبلا نماینده ایران در یونسکو بوده است، ازجمله گزینه‌های مطرح برای تصدی سکان وزارت علوم هستند.

ایران از عربستان توضیح خواست

حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص اعدام یک شهروند ایرانی به اتهام قاچاق موادمخدر در عربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن اظهار ناخرسندی از اعدام یک هموطن ایرانی به‌ویژه در یکی از ماه‌های حرام در شرایط منطقه که همدلی و نزدیکی بیشتر همسایگان را می‌طلبد، خواهان توضیحات لازم از سوی عربستان در مورد روند محاکمه، نحوه دسترسی متهم مذکور به وکیل قانونی و مترجم و قضاوت عادلانه است.


ناجا با دولت ناهماهنگ نیست

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اقدامات انتظامی نافی اقدامات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب نیست گفت: دولت مسوول تصمیم‌گیری درخصوص فرهنگ است و نیروی انتظامی بدون هماهنگی مسوولان دولت و قوه قضاییه اقدامی انجام نمی‌دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر