از میان‌ سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۹

نتایج کنکور ۹۳ امروز اعلام می‌شود

ایران اکونومیست: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور با ارایه آماری از آزمون سراسری سال ۹۳ گفت: نتایج نهایی کنکور ۹۳ امروز اعلام می‌شود و داوطلبان ۲۲تا ۲۵شهریور برای ثبت‌نام فرصت دارند.


مزیت‌های «جانشین اشتون» برای ایران

تدبیر: «الدار ممدوف» دیپلمات پیشین وزارت امور خارجه لتونی در سفارتخانه‌های آن کشور در مادرید و واشنگتن با انتشار مقاله‌یی به تاثیر جانشینی «فدریکا موگرینی» وزیر امور خارجه ایتالیا به جای «کاترین اشتون» مسوول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر روند مذاکرات هسته‌یی ایران و 1+5 پرداخته است. این دیپلمات پیشین لتونیایی معتقد است که «موگرینی» دارای مزیت‌هایی در مقایسه با «اشتون» است که می‌تواند به به پیشرفت مذاکرات هسته‌یی کمک کند. براساس اخبار رسیده اشتون تا پایان مذاکرات ایران و 1+ 5 همچنان مدیریت مذاکرات را برعهده دارد.

بازداشت جاسوس اوکراینی در نیروگاه بوشهر

جمهوریت: منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بااشاره به دستگیری جاسوس اوکراینی در نیروگاه بوشهر با بیان اینکه طبیعی است که در ترکیب نیروهای روسی در این نیروگاه، از قومیت‌های مختلف و از کشورهای متفاوت استفاده شود، گفت: اوکراین کشوری وسیع بود که پس از انقباض جغرافیایی مردم آن از شوروی سابق به روسیه تبعید شدند.

وی گفت: جاسوسی در نیروگاه بوشهر قطعا به تحریک و شیطنت امریکا و انگلیس صورت گرفته است.


عیادت هاشمی‌رفسنجانی از رهبر معظم انقلاب

صراط‌نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کرد. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان، از آیت‌الله خامنه‌ای عیادت کردند. شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب به‌دلیل عارضه پروستات روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر