بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری تفرش با اعتباری افزون بر ۳۳۰ میلیارد ریال

۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۰:۳۳
کد خبر: ۲۱۵۹۴۱

با حضور استاندار مرکزی پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

  آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفرش با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی، ولی‌الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه و اتابکی فرماندار تفرش و برخی مسوولان برگزار شد.

روح‌الله شمسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تفرش در این مراسم اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، تامین ایمنی و ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها، پروژه‌های راهداری شهرستان تفرش در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل آسفالت پل طریزآباد به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت تفرش-خرازان-خانک به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تفرش همچنین با اشاره به احداث روشنایی طولی در گردنه نقره‌کمر به طول سه هزار و ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۳۰میلیارد ریال گفت: روز گذشته نیز در این گردنه به‌منظور مدیریت هوشمند جاده‌ و همچنین اطلاع آنلاین از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، به سیستم دوربین نظارتی تصویری تجهیز شد.

 

ارسال نظر