پالایشگاه نفت شازند ۳۰ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کرد

۱۴۰۲/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۳:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۹۹۹

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در راستای مسوولیت‌های اجتماعی به حساب مشارکت‌های بهزیستی این شهرستان برای تهیه وسایل بهداشتی و توانبخشی واریز شد.

  «محمود حسین‌آبادی» با اشاره به اینکه جلب مشارکت مالی و خدماتی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: بهزیستی همواره خود را موظف می‌داند تا با سازماندهی و ایجاد ساختار مناسب، راهکارهای موثر جلب مشارکت‌های مردمی را فراهم سازد.  وی بیان کرد: بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی به منظور ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است و چندین وظیفه سنگین در حیطه مسوولیت‌های این سازمان جای می‌گیرد. 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، ضمن قدردانی از نقش موثر و تاثیرگذار خیرین نیک اندیش، اظهار کرد: خیرین نیکوکار همواره در امر یاری‌رسانی به مددجویان پیشگام هستند و در پیشبرد اهداف مقدس در زمینه ارایه خدمات به جامعه هدف برای جلب و جذب مشارکت مادی و معنوی بهزیستی را بیش از پیش یاری می‌کنند. حسین‌آبادی عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در امور بهزیستی از بحث‌هایی است که می‌تواند کمک شایانی به این نهاد حمایتی در راستای رسیدن به اهداف خود داشته باشد و یکی از مصادیق موثر این مشارکت نیز، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد است. 

وی گفت: سازمان بهزیستی همواره در رایزنی‌های مداوم با نهادهای حمایتی درصدد برقراری شرایط مناسب برای مددجویان اعم از ساخت مسکن، اشتغالزایی، تامین معیشت و نگهداری از افراد توانخواه است و در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کند. ۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

 

ارسال نظر