ایکس روشی برای درآمدزایی خالقان محتوا یافته است
ایکس ۲۰میلیون دلار به خالقان محتوا در چندماه اخیر پرداخت کرده است. به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، برنامه مذکور در ماه جولای آغاز شده و به کاربران تایید شده با بیش از ۵۰۰ فالوئر اجازه میدهد سهمی از درآمد تبلیغاتی که از پاسخ به پستهای آنها ایجاد میشود را دریافت کنند.
البته به شرطی که آنها در ۳ ماه قبل از آن ۵ میلیون بازخورد توئیت دریافت کرده باشند. ایلان ماسک در ماه جولای اعلام کرد مبلغ پرداختی به خالقان محتوا حدود ۵ میلیون دلار بوده است. بنابراین افزایش مبلغ پرداختها نشاندهنده هجوم سریع خالقان محتوا برای شرکت در این برنامه یا افزایش تعداد تبلیغات در پلتفرم است. تغییرات ایکس تحت نظر ایلان ماسک مالک جدید ایکس بسیار زیاد بوده است.
توئیتر که زمانی یک سرویس میکروبلاگینگ بود، اکنون به اپی برای همهچیز تبدیل شده است محور این تغییرات نیز روش برخورد با کاربران و اجازه دادن به آنها برای خلق محتوا بوده است. این مدل اشتراکگذاری درآمد نه تنها برای خالقان سودمند است، بلکه مشوقی برای آگهیدهندگان در پلتفرم به حساب میآید. اکنون آگهیدهندگان فرصت مییابند با کمک محتوایی مرتبط به طیف وسیعی از تماشاچیان دسترسی یابند. کاربران ایکس برای شرکت در این برنامه باید در سرویسهای پرمیوم یا تاییدشده سازمانی عضو شوند، حداقل ۵۰۰ فالوئر و ۵ میلیون بازخورد برای پستهایشان در سه ماه اخیر داشته باشند.