۵ انتصاب جدید در گمرک

۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۰۱:۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۱۷۶۱۶

رییس کل گمرک ایران ۵ مدیر سابق سازمان را عزل کرد و در مقابل ۵ نیروی جدید منصوب کرد. از زمانی که رضوانی فر سکان گمرک ایران را در دست گرفته است؛ هر روز یک انتصاب جدید در گمرک انجام می‌گیرد.

رییس کل گمرک ایران ۵ مدیر سابق سازمان را عزل کرد و در مقابل ۵ نیروی جدید منصوب کرد. از زمانی که رضوانی فر سکان گمرک ایران را در دست گرفته است؛ هر روز یک انتصاب جدید در گمرک انجام می‌گیرد. مشخص نیست این‌همه تغییر و جابه‌جایی در گمرک با چه هدف و نیتی انجام می‌شود؟! ۲۳ مهر ماه محمد رضوانی‌فر رییس گمرک ایران، در احکام جداگانه‌ای مدیران جدیدی را برای گمرک غرب ایران، گمرک لطف آباد، ناظر گمرکات استان و گمرک اردبیل، دفتر نوسازی و تحول اداری و منابع انسانی و رفاه منصوب کرد.

براساس حکم رضوانی‌فر، سیروس قهرمانی مدیرکل گمرک غرب ایران شد. او الهام شاداب‌فر را نیز به عنوان مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری منصوب کرد. رییس گمرک ایران برای قربان کریمی حکم مدیرکلی گمرک لطف آباد را زد. او عمران احمدی را هم به سمت ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک اردبیل منصوب کرد. مدیرکل منابع انسانی و رفاه گمرک هم طاهره هامون نورد شد. البته انتصابات رییس گمرک تنها به همین ۵ مورد ختم نمی‌شود؛ چراکه بیش از این نیز شاهد تغییر و جابه‌جایی‌های زیادی در گمرک ایران بودیم، به ویژه از زمانی که رضوانی فر سکان این سازمان را در اختیار گرفته است.