سیر تا پیاز صعود تیم ملی والیبال

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۷

علی صائمی رقابت‌های جهانی والیبال درحالی در شهر کراکوف لهستان پیگیری شد که والیبالیست‌های ایران در نخستین مسابقه خود مقابل ایتالیا به برتری 3-1 رسیدند.

لاجوردی‌پوشان ایتالیا حریف نام‌آشنایی برای ایران بودند. تیمی قدرتمند که میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی بود و در آنجا هم در برابر ایران طعم تلخ شکست را چشید.


باخت قهرمان لیگ جهانی

پس از بازی خوب مقابل ایتالیا، همه نگاه‌ها به نمایش ایران مقابل امریکا بود اما امریکا هم که به تازگی قهرمان لیگ جهانی شده، نتوانست در برابر بازی مقتدرانه بچه‌های ایران کاری از پیش ببرد و در نهایت با نتیجه 2-3 نتیجه بازی را

واگذار کرد.

نخستین شکست کواچ

تیم ملی والیبال سومین مسابقه خود را با نتیجه 1-3 به فرانسه واگذار کرد. ملی‌پوشان در این دیدار برخلاف دو مسابقه قبلی هماهنگی‌های لازم را نداشتند که در نهایت ایران مغلوب این دیدار شد.


بلژیک؛ سومین قربانی

تیم ملی در چهارمین گام از مرحله مقدماتی مسابقات با نتیجه 3-1 بلژیک را شکست داد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد. کسب این پیروزی تیم ایران را برای نخستین بار در تاریخ به دور بعدی رقابت‌ها رساند.


صعود 11 امتیازی

تیم ملی والیبال کشورمان با شکست پورتوریکو، با کسب 11 امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و باید بعد از دو روز استراحت در مرحله دوم بازی‌ها به مصاف حریفان برود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر