اعداد و ارقام سخن می‌گوید

۱۳۹۳/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۹

استفاده 69درصدی از فیلترشکن

به گفته رییس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان طبق نتایج یک نظرسنجی، 69درصد جوانان برای استفاده از اینترنت از فیلترشکن استفاده می‌کنند. حسن‌زاده افزود: طبق نتایج این تحقیق 67.4درصد از جوانان از اینترنت استفاده می‌کنند که 19.1درصد آنان برای چت، 15.3درصد به منظور ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، 15.2درصد برای سرگرمی و بازی و 10.4درصد برای تحقیق و پژوهش‌های علمی از آن بهره می‌برند.


افزایش 1/2درصدی خودکشی

براساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور، آمار مرگ‌های مشکوک به خودکشی در چهارماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 2.1درصدی حکایت دارد. گفته می‌شود از ابتدای امسال تا پایان تیر، هزارو437 نفر به علت آنچه که مشکوک به خودکشی تشخیص داده شده جان خود را از دست داده‌اند.


30میلیارد اعتبار برای بیمه معتادان

بابک دین‌پرست، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بودجه‌یی که امسال دولت برای بیمه معتادان درنظر گرفته، 30میلیارد تومان است. به گفته وی، لایحه بیمه معتادان پس از طرح و تصویب در شورای عالی بیمه هم‌اکنون در انتظار تصویب هیات دولت است و به محض تصویب و ابلاغ، اجرایی می‌شود.


190 اتوبوس جدید در پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در روز اول مهر 250هزار نفر به ظرفیت حمل‌و‌نقل اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

مجتبی عبدللهی افزود: خدمت‌رسانی به مردم در اول مهر در دستورکار است و همچنین استفاده از مترو در روز اول مهر برای تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر