لزوم برندسازی شرکت‌های تعاونی کرمان

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۲۲۶

مهر| مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بر لزوم ایجاد سازوکار لازم برای برندسازی شرکت‌های تعاونی این استان تاکید کرد.

سیدمعین هاشمی با تاکید بر لزوم برندسازی تعاونی‌ها، اظهار داشت: این امر می‌تواند در ارتقای کیفیت و خدمات تعاونی‌ها بسیار تاثیرگذار

باشد.

وی از حمایت این اداره کل از برندسازی تعاونی‌ها خبر و ادامه داد: تا سقف ۶۰درصد هزینه دریافت گواهینامه‌‌۹۰۰۱‌ISO‌، گواهینامه بین‌المللی استاندارد صنایع غذایی پرداخت می‌شود. هاشمی درخصوص حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه توسعه صادرات تعاونی‌ها، گفت: همچنین تا سقف ۶۰درصد هزینه‌های حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و هزینه‌های صدور بیمه‌نامه‌های گمرکی شرکت‌های تعاونی به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود. همایش توسعه بازار و برند‌سازی در کسب‌وکار شرکت‌های تعاونی جنوب شرق به مدت یک روز در کرمان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این همایش را ۳۰تیرماه عنوان کرد و افزود: این همایش با هدف آموزش و توانمند‌سازی مدیران تعاونی‌ها برای توسعه رقابت‌پذیری تعاونی‌ها در بخش صادرات، تقویت بازاریابی و فروش، ایجاد و توسعه برند مطرح و نهادینه‌سازی فعالیت‌های شبکه‌یی بین تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

وی از حضور ۱۲۰نفر از مدیران تعاون، دبیران اتاق تعاون و مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: چهار استان کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان‌و‌بلوچستان در این همایش شرکت خواهند کرد.

مشاهده صفحات روزنامه