ممنوعيت تردد در محورچالوس و آزادراه تهران- شمال

۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۰۰:۵۰:۲۱
کد خبر: ۳۰۰۶۱۰

كارشناس مركز مديريت راه‌هاي كشور از ممنوعيت تردد در محور چالوس و مسير رفت و برگشت آزادراه تهران- شمال از ساعت ۶ تا ۱۶ خبر داد. به گزارش ايرنا، مهرداد برقي درباره وضعيت تردد در محورهاي برون‌شهري، گفت: تردد همه وسايل نقليه از محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسير رفت و برگشت از ساعت ۶ تا ۱۶ ممنوع است. همچنين تردد در محورهاي هراز، فيروزكوه و آزادراه قزوين- رشت مسير رفت و برگشت، روان گزارش شده است.

كارشناس مركز مديريت راه‌هاي كشور از ممنوعيت تردد در محور چالوس و مسير رفت و برگشت آزادراه تهران- شمال از ساعت ۶ تا ۱۶ خبر داد.
به گزارش ايرنا، مهرداد برقي درباره وضعيت تردد در محورهاي برون‌شهري، گفت: تردد همه وسايل نقليه از محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسير رفت و برگشت از ساعت ۶ تا ۱۶ ممنوع است. همچنين تردد در محورهاي هراز، فيروزكوه و آزادراه قزوين- رشت مسير رفت و برگشت، روان گزارش شده است.
برقي تصريح كرد: محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر لغايت ۲۴ آبان، از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهاي يكشنبه تا سه شنبه هر هفته به غير از روزهاي شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ايام تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي پيش و پس از تعطيلات چند روزه به دليل عمليات كارگاه جاده‌اي مسدود بوده و تردد از محورهاي جايگزين هراز و فيروزكوه انجام مي‌شود.

ارسال نظر