طرح استفاده از سوخت‌هاي جايگزين نمايندگان را قانع نكرد

۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۰۷۴۳

نماينده مجلس دوازدهم گفت: طرحي براي استفاده ال پي جي به عنوان سوخت پيشنهاد شده بود كه به دليل هم‌نظر نبودن نمايندگان رأي نياورد.  فريدون عباسي نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تصويب نشدن طرح ال پي جي و سوخت‌هاي جايگزين به خبرنگار مهر، گفت: طرحي پيشنهاد شده بود كه به دليل هم‌نظر نبودن نمايندگان رأي نياورد ولي برخي اصرار بر تصويب داشتند و تلاش خود را هم كردند اما ساير نمايندگان قانع نشدند. 

نماينده مجلس دوازدهم گفت: طرحي براي استفاده ال پي جي به عنوان سوخت پيشنهاد شده بود كه به دليل هم‌نظر نبودن نمايندگان رأي نياورد. 
فريدون عباسي نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تصويب نشدن طرح ال پي جي و سوخت‌هاي جايگزين به خبرنگار مهر، گفت: طرحي پيشنهاد شده بود كه به دليل هم‌نظر نبودن نمايندگان رأي نياورد ولي برخي اصرار بر تصويب داشتند و تلاش خود را هم كردند اما ساير نمايندگان قانع نشدند. 
وي ادامه داد: اين نمايندگان مجلس فرصتي به دست آوردند و تريبون خارج از دستور را مطرح كردند و كسي هم به اين موضوع‌ها توجه نكرد. 
عباسي با اشاره به اينكه اختلاف نظرهايي بين افرادي كه در انتصابات دخالت دارند وجود دارد، خاطرنشان كرد: اختلاف نظرهايي بين افرادي كه در انتصابات دخالت دارند وجود دارد كه در دولت هستند و پيشنهاداتي را ارايه مي‌كنند، اعم از وزير و معاونان كه بايد نسبت به آنها در جاي خودش رسيدگي شود.

ارسال نظر