احتمال نمايش تبليغات در واتساپ قوت گرفت
رييس واتساپ به احتمال نمايش تبليغات در بعضي از بخشهاي اين پيام رسان محبوب اشاره كرد. واتساپ كه اپليكيشن پيام رسان با محبوبيت بالايي است، از زماني كه توسط شركت متا خريداري شد، يك پلتفرم رايگان براي كاربران مانده است.
رييس واتساپ به احتمال نمايش تبليغات در بعضي از بخشهاي اين پيام رسان محبوب اشاره كرد. واتساپ كه اپليكيشن پيام رسان با محبوبيت بالايي است، از زماني كه توسط شركت متا خريداري شد، يك پلتفرم رايگان براي كاربران مانده است. اين اپليكيشن در بازارهاي مختلف، برتري قابل ملاحظهاي داشته و بزرگترين جمعيت كاربرانش در هند و پس از آن در كشورهاي اندونزي و برزيل قرار دارند. طبق گزارش وبسايت 9to5Mac، ويل كتكارت، رييس واتساپ، اخيرا در مصاحبه با نشريه برزيلي فولها دو سائوپائولو، به گمانهزنيهاي اخير درباره گنجانده شدن تبليغات در واتساپ اشاره كرد. وي اين ادعاها كه تبليغات در صفحه پيام هاي دريافتي ظاهر خواهند شد را رد و تاييد كرد كه چنين اقدامي مد نظر نيست. كتكارت گفت: متا، اين مدل تبليغاتي را نامناسب ميداند و اذعان كرد كاربراني كه صفحه پيامهاي خود را باز ميكنند، مايل نيستند تبليغات مشاهده كنند. رييس واتساپ ضمن اينكه نمايش تبليغات در صفحه پيامهاي واتساپ را منتفي اعلام كرد، اشاره كرد كه ممكن است تبليغات در بخشهاي ديگر اين اپليكيشن مانند استاتوس يا كانالها نمايش داده شود. بعلاوه، بعضي از كانالها ممكن است در آينده پولي شوند. بر اساس گزارش نوت بوك چك، اگر واتساپ در آينده تصميم بگيرد كه تبليغات را در واتساپ معرفي كند، احتمالا با نارضايتي بخش اعظمي از كاربرانش روبرو خواهد شد. اساس يك اپليكيشن پيام رسان بر حريم خصوصي استوار است و وارد كردن تبليغات در فضاي پيام رساني خصوصي، ممكن است يك نفوذ ناخوشايند باشد.