انتقال متقاضيان نهضت ملي مسكن اسلامشهر به رباط‌كريم

۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۰۰:۴۱:۵۲
کد خبر: ۳۰۰۹۳۳

اداره كل راه و شهرسازي استان تهران از عدم تامين زمين مناسب نهضت ملي مسكن در اسلامشهر و انتقال متقاضيان اين طرح به رباط‌كريم خبر داد. به گزارش تسنيم، پيامك اداره كل راه و شهرسازي استان تهران به شرح زير است: «متقاضي محترم طرح نهضت ملي مسكن با عنايت به عدم تامين اراضي مناسب در شهرستان اسلامشهر و با توجه به وجود ظرفيت خالي در شهرستان مجاور به شهرستان رباط كريم انتقال داده مي‌شويد.

اداره كل راه و شهرسازي استان تهران از عدم تامين زمين مناسب نهضت ملي مسكن در اسلامشهر و انتقال متقاضيان اين طرح به رباط‌كريم خبر داد.
به گزارش تسنيم، پيامك اداره كل راه و شهرسازي استان تهران به شرح زير است: «متقاضي محترم طرح نهضت ملي مسكن با عنايت به عدم تامين اراضي مناسب در شهرستان اسلامشهر و با توجه به وجود ظرفيت خالي در شهرستان مجاور به شهرستان رباط كريم انتقال داده مي‌شويد.
مقتضي است، در صورت عدم تمايل به ساماندهي در شهرستان مذكور جهت انصراف حداكثر تا تاريخ 30 آبان 140 به اداره راه و شهرسازي اسلامشهر واقع در شهرك قائميه مراجعه كنيد. 
در اين حال، محمديان روشن رييس اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني اداره كل راه و شهرسازي استان تهران در خصوص ارسال پيامك انتقال متقاضيان نهضت ملي مسكن اسلامشهر به رباط‌كريم اظهار كرد: 5500 نفر از متقاضيان نهضت ملي مسكن در جنوب غرب تهران يعني اسلامشهر و رباط‌كريم تأييديه نهايي شده‌اند.

ارسال نظر