فرمانده سپاه در تجمع حمايت از غزه:

حماس و جهاد اسلامي نابودشدني نيستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ۰۰:۵۸:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۳۳۵

فرمانده كل سپاه پاسداران گفت توفان الاقصي نشان داد فاصله جغرافيايي بين فروپاشي رژيم صهيونيستي با شرايط عادي ۸۰ كيلومتر و فاصله زماني آن ۴۸ ساعت است. سردار سرلشكر حسين سلامي عصر روز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در تجمع حمايت از كودكان غزه در ميدان انقلاب تهران اظهار كرد: امروز همه ايران اسلامي سرشار از محبت، عاطفه، احساس عميق، غيرت ديني و تعصب الهي براي حمايت از كودكان شريف‌ترين مردمان روي زمين يعني فلسطين عزيز است.

فرمانده كل سپاه پاسداران گفت توفان الاقصي نشان داد فاصله جغرافيايي بين فروپاشي رژيم صهيونيستي با شرايط عادي ۸۰ كيلومتر و فاصله زماني آن ۴۸ ساعت است.
سردار سرلشكر حسين سلامي عصر روز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در تجمع حمايت از كودكان غزه در ميدان انقلاب تهران اظهار كرد: امروز همه ايران اسلامي سرشار از محبت، عاطفه، احساس عميق، غيرت ديني و تعصب الهي براي حمايت از كودكان شريف‌ترين مردمان روي زمين يعني فلسطين عزيز است.
وي افزود: آنچه در توفان الاقصي به عنوان استثنايي‌ترين عمليات غافلگيركننده تاريخ نبردهاي بشري اتفاق افتاد، انعكاس و بازتابي بود از جنايت‌ها و ظلم‌هاي ۱۰۰ ساله اخير دولت‌هاي بريتانيا، فرانسه، امريكا و رژيم صهيونيستي براي ملتي كه ۷۵ سال است كه او را از سرزمين خود بيرون رانده‌اند.
سلامي اضافه كرد: مردم فلسطين را آواره كرده‌اند و عزت و آرامش و امنيت و پيشرفت را از آنان گرفته‌اند.
سردار سلامي در ادامه سخنراني خود در اين مراسم با اشاره به اينكه فلسطيني‌ها هرگز نپذيرفتند كه ذليل و اسير سياست‌هاي اسراييل و امريكا شوند، گفت: مقاومت قهرمانانه مردم فلسطين از ۱۹۳۵ آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و شهادت جزوي از زندگي مسلمانان فلسطين شده است.
وي با اشاره به اينكه بعد از انقلاب اسلامي نهضت فلسطيني‌ها احيا شد، خاطرنشان كرد: تا آن زمان مسلمانان فلسطين با سنگ به جنگ رژيم صهيونيستي مي‌رفتند اما بعد از انقلاب اسلامي نيروهايشان مسلح شدند و جنگ‌هاي ۳۳ روزه ۲۲ روزه ۵۱ روزه ۸ روزه و غير شكل گرفت تا اينكه به توفان الاقصي رسيديم.
سردار سلامي با بيان اينكه عمليات توفان الاقصي شكننده تمام اميد، آرزو، آرامش و اقتدار رژيم صهيونيستي بود خاطرنشان كرد: اين عمليات باطل‌كننده جادويي بود كه صهيونيست‌ها از خود به جهان نشان داده بودند.
وي با بيان اينكه توفان الاقصي نشان داد كه كمك‌هاي خارجي از امريكا هم نمي‌توانند رژيم صهيونيستي را از خطر فروپاشي نجات دهد تصريح كرد: معمولاً وقتي امريكا به داد صهيونيست‌ها مي‌رسد كه زمان دير است و اين‌بار هم همين اتفاق افتاد.
سردار سلامي افزود: توفان الاقصي نشان داد فاصله جغرافيايي بين فروپاشي رژيم صهيونيستي با شرايط عادي ۸۰ كيلومتر و فاصله زماني آن ۴۸ ساعت است.
وي همچنين گفت: در پي عمليات توفان الاقصي غرب، امريكا، انگليس، آلمان و فرانسه و برخي دولت‌هاي منافق شكست اخلاقي عظيمي را در جهان تجربه كردند.
فرمانده كل سپاه پاسداران با يادآوري جنايت‌هاي صهيونيست‌ها از زمان اعلاميه بالفور تا قتل عام فلسطينيان در صبرا و شتيلا تاكيد كرد: در اين سال‌ها دولت‌هاي غربي از جمله امريكا و انگليس چهره عريان واقعي خود را نشان دادند اما هيچ كدام از اقدامات آنان نمي‌تواند جلوي فروپاشي رژيم صهيونيستي را بگيرد.
وي در ادامه تصريح كرد: حتي به نظر مي‌رسد پيش‌بيني رهبر حكيم انقلاب اسلامي درباره فروپاشي اسراييل در ۲۵ سال، بسيار نزيك‌تر، فوري‌تر و در دسترس‌تر در حال فرا رسيدن است.
سلامي با اشاره به حمايت‌هاي امريكا از اسراييل در حمله به غزه عنوان كرد: امروز جهان در برابر امريكا متحد است و نفرت از امريكا سراسر جهان را فرا گرفته و امريكا از هر زماني در جهان منزوي‌تر است كه اين يك شكست سياسي براي امريكا و ائتلاف به رهبري آنهاست كه مي‌خواهند به داد صهيونيست‌ها   برسند.
فرمانده كل سپاه پاسداران در ادامه گفت: وزير خارجه امريكا در سفر به كشورهاي منطقه به بعضي از وزراي خارجه گفته بود كه وقتي بعد از عمليات توفان الاقصي به تل‌آويو رسيديم اسراييل در حقيقت فروپاشيده بود و گرد مرگ بر چهره مقامات صهيونيست ديده مي‌شد. به همين دليل امريكا خودش فرماندهي جنگ را ابتدا از ترس در مصر و پس از آن در سرزمين‌هاي اشغالي در دست گرفت.
وي ادامه داد: اينها نشان مي‌دهد كه فروپاشي رژيم صهيونيستي كار سختي نيست. امروز آنها كه در اغما فرو رفته‌اند و در اتاق مراقبت‌هاي ويژه امريكا به سر مي‌برند ديگر نمي‌توانند روي آرامش و امنيت را ببينند. از اين به بعد، اضطراب جزو لاينفك صهيونيست‌ها خواهد بود و هرگز از ميان آنها نخواهد رفت.
سلامي همچنين بيان كرد: امروز امريكا و رژيم صهيونيستي پيروزي خود را با پيروزي بر كودكان و ونوزادان تفسير مي‌كنند يعني افتخار بزرگ‌ترين امپراتوري سياسي و نظامي تاريخ، كشتن كودكان و نوزادان است كه اين بزرگ‌ترين خفت و ذلت براي آنهاست.
فرمانده كل سپاه پاسداران در ادامه تاكيد كرد: اگر مرد هستند به جای آنكه اتاق مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان را به ميدان جنگ بدل كنند، وارد ميدان شوند و سينه به سينه رزمندگان فلسطيني بجنگند. آنها بايد بدانند كه مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاريخ انقضاء ندارد و اين يك داستان دامنه‌دار است.
وي با بيان اينكه حتي اقتصاد امريكا تحت تاثير اين اتفاق، رو به افول خواهد بود، افزود: قطعا مسلمانان و حتي غيرمسلمانان كالاهاي امريكايي و اسراييلي را تحريم خواهند كردو اين ضربه بزرگي بر پيكر در حال سقوط امريكا خواهد بود.
سلامي ورود اسراييل به جنگ زميني را اشتباه مهلك آنان دانست و گفت: در ابتداي حمله زميني، چند روز طول كشيد تا جوانان فلسطيني خود را با شرايط جديد وفق دهند و بعضي‌ها گمان بردند كه شعله مقاومت كم‌فروغ شده اما جوانان فلسطيني به زيبايي قاعده اين جنگ را آموختند و تا امروز بيش از ۲۸۰ دستگاه زرهي از ۱۶۰۰ دستگاه حمله‌كننده نابود شده است.
فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به اينكه امروز جنگ در غزه فرسايشي شده يادآور شد: جوانان فلسطيني يك جنگ نامرئي را آغاز كرده‌اند و تجربه نشان داده كه پيروزي در جنگ با آنهايي است كه ديده نمي‌شوند.صهيونيست‌ها حتي شب‌ها هم از سايه خود مي‌ترسند و اين داستان ادامه دارد و غزه در مسير پيروزي است.
سلامي با يادآوري امتيازات مردم غزه در اين جنگ بيان كرد: حماس و جهاد اسلامي در سرزمين‌هاي خود مي‌جنگند و هميشه چنين جنگي در نهايت به نفع مدافعان است نه غاصبان. از طرفي جنگ بين مردم باايمان و سست‌عنصر بي‌ريشه هميشه به نفع مومنان است.
وي همچنين خاطرنشان كرد: صهيونيست‌ها فكر مي‌كنند ديوارها و دژهاي محكم آنها را از عذاب خدا نجات مي‌دهد اما عذاب خداوند از جايي مي‌رسد كه هرگز محاسبه نمي‌كنند؛ همانطور كه توفان الاقصي از جايي آغاز شد كه نديدند و هنوز بسياري از اسرار آن عمليات، ناگفته و ناشناخته است.
فرمانده كل سپاه با اشاره به اينكه فلسطين در مسير يك جنگ فرسايشي قرار دارد، اظهار كرد: فلسطينيان به تدريج غلبه خود را به دست خواهند آورد و حماس و جهاد اسلامي نابودشدني نيستند. فلسطين امروز يك سرزمين نيست بلكه يك ملت وسعت‌يافته در قلب جهانيان است و آنچه در باتلاق غزه به زباله‌دان تاريخ خواهد پيوست، رژيم صهيونيستي خواهد بود.
وي در ادامه عنوان كرد: آرزوي قلبي همه ما پيروزي مردم فلسطين است اما من نه بر اساس احساس قلبي بلكه بر اساس واقعيات قابل محاسبه اين را مي‌گويم كه براي امريكا و اسراييل هيچ عنصر پيروزي‌بخشي در نبرد غزه وجود ندارد اما براي فتح المبين فلسطينيان همه‌چيز آماده است.
سلامي با اشاره به حمايت مردم ايران از مردم فلسطين گفت: حمايت درخشان شما مردم كه با قلب و ايمان خود به ميدان آمديد عملي براي قدرت روحي مردم فلسطين است.
وي با تاكيد بر اينكه نبرد هنوز خاتمه نيافته تصريح كرد: هر آنچه جهان اسلام در اين نبرد بايد انجام دهد را انجام خواهد داد. هنوز ظرفيت‌هاي عظيمي در اين جنگ وجود دارد كه به كار گرفته نشده است و مومنان و جوانان جهان اسلام به اين دشمنان بي‌ريشه اجازه عرض اندام نخواهند داد.
تجمع مردم تهران در حمايت از كودكان غزه و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و در آن ضمن تاكيد بر به كارگيري همه ابزارها براي وادارسازي امريكا و رژيم صهيونيستي به پذيرش آتش‌بس فوري ودايمي تصريح شد كه حكام عرب و دول اسلامي به جاي اقدامات نمايشي و صرف محكوميت لساني، مراوده اقتصادي با رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيست را قطع كنند.

ارسال نظر